کد خبر: ۲۸۶۹۳۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۲۷ دی ۱۳۹۳
ايسنا/ اولين تمرين جدي تيم ملي فوتبال ايران پس از بازي با قطر امروز (شنبه) با 18 بازيکن برگزار شد و عمده بازيکنان اصلي هم ريکاوري کردند.
اولين تمرين جدي تيم ملي فوتبال ايران پس از بازي با قطر امروز (شنبه) با حضور 18 بازيکن برگزار شد و پنج بازيکن بنا بر دستور کارلوس کي‌روش در تمرينات گروهي شرکت نکردند.
* استراحت عجيب کارلوس کي‌روش به بازيکن
تمرين عصر امروز تيم ملي ايران در حالي از که از ساعت 17:30 در ورزشگاه کوئينز پارک اسپورت برگزار شد که کارلوس کي‌روش به پنج بازيکن استراحت داد.
اشکان دژاگه، مهرداد پولادي، وريا غفوري و سردار آزمون در تمرينات گروهي حاضر نبودند، اما تمرين نکردن پور علي گنجي کمي عجيب به نظر مي‌رسيد. پورعلي گنجي بود که به سالن بدنسازي رفت و پس از حدود 40 دقيقه‌ به کنار زمين آمد و نظاره گر کار بازيکنان بود.
* جلسه کي‌روش با دژاگه و خانلري
پيش از شروع تمرين امروز دژاگه نزد کي‌روش آمد و با او درباره وضعيتش صحبت کرد. کي‌روش دکتر خانلري پزشک تيم ملي ايران را خواست تا با او مشورت کند و پس از جلسه چند دقيقه‌اي سه نفره به اين نتيجه رسيدند که اشکان عصر امروز تمرين نکند.
دژاگه با پيراهن و شورت و جوراب آبي رنگ مانند ساير بازيکنان در زمين تمرين حاضر شد و در نهايت تمرين نکرد.
مهرداد پولادي امروز با گرم کن در محل تمرين حاضر شد ، ولي تمرين نکرد. بيگ زاده مصدوم هم مانند هميشه در کنار زمين تمرين بود و اين سه بازيکن با يکديگر نظاره گر تمرينات بود.
وريا غفوري در کنار زمين اختصاصي تمرين مي‌کرد. او هم پس از دقايقي به سالن بدن سازي رفت.
* جلسه 30 دقيقه‌اي کي‌روش با بازيکنان درون زمين
تمرين امروز شرايط خاصي داشت، بازيکنان وارد زمين شدند و کي‌روش تمام آنها و دستيارانش را در وسط زمين جمع کرد. کارلوس کي‌روش خودش روي توپي نشست و از همه خواست بنشينند و با حلقه‌اي که زده‌اند حرف‌هايش را گوش دهند.
بازيکنان حدود حوالي ساعت 17:40 در اين جلسه حاضر شدند و تا نيم ساعت به صحبت‌هاي کارلوس کي‌روش گوش مي‌کردند. کي‌روش در لحظاتي به صورت ايستاده و با انجام حرکات دست مفاهيم مدنظرش را به بازيکنان گوشزد مي‌کرد.
** برنامه بازيکنان در تمرين امروز
تمرين امروز (شنبه) تيم ملي فوتبال ايران بر خلاف روزهاي گذشته به صورت کامل براي پوشش رسانه‌اي خبرنگاران باز بود.
بازيکنان در ابتداي ورودشان به زمين پيش از آن که تمرين رسما آغاز شود پاسکاري‌هاي چند نفره و دو به دو با هم داشتند و بعد از جلسه با کارلوس کي‌روش روي همين پاسکاري‌ها و همچنين حفظ توپ متمرکز شدند.
البته پنج بازيکن تيم از سايرين جدا شده و در گوشه اي از زمين حرکات کششي و ريکاوري بدني انجام مي‌دادند.
اين بازيکنان عبارت بودند از سيد جلال حسيني، جواد نکونام، آندرانيک تيموريان، احسان حاج صفي و مسعود شجاعي.
اين بازيکنان پس از حدود 40 دقيقه‌ کارشان را تقريبا به پايان بردند.
ساير بازيکنان تيم ملي فوتبال ايران ابتدا در قالب دو گروه در زميني به وسعت زمين فوتسال تمرين حفظ توپ انجام دادند، آنها موظف بودند به يکديگر پاس دهند تا خط مقابل خود برسند و گروه ديگر وظيفه گرفتن توپ را داشتند.
بعد از دقايقي کي‌روش شش گل کوچک با فرو بردن ميخچه‌هايي را در داخل زمين مشخص کرد و بازيکنان وظيفه باز کردن اين دروازه‌ها را داشتند.
پس از گذشت حدود 15 دقيقه‌ آنها در زميني کمي کوچک‌تر از زمين فوتبال با دروازه‌ بزرگ مقابل هم شش به شش فوتبال بازي کردند.
عليرضا بيرانوند و محسن فروزان دروازه‌بان دو تيم بودند و حقيقي به عنوان دروازه‌بان اصلي تيم ريکاوري کرد.
رضا قوچان نژاد در اين بازي با هماهنگي که با خسرو حيدري داشت، فرصت‌هاي گلزني متعددي را به دست آورد و گل‌هاي زيادي زد.
* هواداران مشتاق تيم ملي پشت دربهاي کوئينز پارک اسپورت
هنگام ورود اتوبوس تيم ملي فوتبال ايران به ورزشگاه کوئينز پارک اسپورت حدود 50 هوادار زن و مرد مقابل اتوبوس قرار گرفتند و تيم را تشويق مي‌کردند. آنها کي‌روش را تشويق کردند و شايد منتظر بودند که سرمربي تيم ملي ايران دوباره تصميم بگيرد عکس و يادگاري هواداران با بازيکنان را بدهد.
تمرين امروز براي تماشاي علاقمندان باز نبود، اما رسانه‌ها فرصت پوشش خبري کليه دقايق آن را داشتند.
پس از گذشت حدود يک ساعت از شروع تمرين پرژکتورهاي استاديوم روشن شد و بازيکنان زير نور تمرين کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها