کد خبر: ۲۸۶۸۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۲۷ دی ۱۳۹۳
تيم ملي ايران در آخرين بازي مرحله گروهي جام 2015 دوشنبه در بريزبين به مصاف امارات مي رود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاين، ايران و امارات تاکنون 15 بار در رقابت هاي مختلف باهم روبرو شده اند که سهم ايران 11 برد و امارات فقط يک برد بوده و 3 بازي نيز به تساوي انجاميده است. ايران 23 گل وارد دروازه امارات کرده و فقط 4 گل دريافت کرده است.

ايران در 13 بازي مقابل امارات گلي دريافت نکرده است که آمار فوق العاده اي محسوب مي شود. 3 گل امارات در يک بازي دوستانه وارد دروازه تيم ملي شده است.

کريم باقري با 3 گل زده بهترين گلزن ايران در مصاف با امارات بوده است. در بين بازيکنان فعلي نيز هيچکدام سابقه گلزني به امارات ندارند.

دو تيم تاکنون 4 بار در جام ملت هاي آسيا باهم روبرو شده اند که 3 برد و يک تساوي براي ايران رقم خورده است؛ برد 3- صفر در جام 1984، برد 1- صفر در جام 1988، تساوي بدون گل در جام 1992 و برد 3- صفر در جام 2011.ايران و امارات چهار سال پيش در روز 29 دي ماه باهم روبرو شدند که در آن بازي تيم ملي با ترکيب دوم خود 3- صفر امارات را در دوحه شکست داد. آرش افشين، محمد نوري و وليد عباس مدافع اماراتي گلزنان اين بازي بودند.

کارلوس کروش براي اولين بار در تيم ملي ايران مقابل امارات قرار مي گيرد. طي چهار سال سکانداري کروش در تيم ملي ، امارات و ايران تا امروز در هيچ مسابقه اي مقابل هم قرار نگرفته بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها