کد خبر: ۲۸۶۱۵۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۲۴ دی ۱۳۹۳
بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در بازی مقابل بحرین حالا زیر ذره بین باشگاه های اروپایی قرار گرفته اند.

به گزارش پایگاه 598، روزی که اشکان دژاگه به العربی قطر آمد خیلی‌ها گمان می‌کردند که دوران افول او آغاز شده و این ستاره ایرانی – آلمانی که در فولهام چشم‌ها را خیره کرده بود به زودی از سطح اول فوتبال دنیا محو خواهد شد.

 

اما اشکان به این حرف ها توجه‌ای نکرد و فقط در مصاحبه‌ای گفت که همان اشکان سابق باقی می‌ماند و حالا که به قطر آمده سعی می‌کند با تمرین بیشتر آمادگی‌اش را در همان سطح مطلوب حفظ کند.

 

اشکان در بازی ایران مقابل بحرین یکی از بهترین‌های زمین بود و اگر حاج‌صفی آن گل استثنایی را نمی‌زد چه بسا به عنوان بهترین بازیکن این میدان نیز شناخته می‌شد کما اینکه در نظرسنجی تلویزیونی اکثر شرکت کنندگان به او رای دادند.

 

اشکان در العربی فصل خوبی را پشت سر نگذاشته و پرواضح است که مسائل مالی سبب شده تا او حضور در این تیم بی‌نام و نشان قطری را بپذیرد و به خصوص اینکه برای تامین خانوده‌اش نیاز به پول دارد و مقدار آن هر چه بیشتر باشد، بهتر! با این حال حضور در سطع اول فوتبال دنیا وسوسه‌ای است که او را رها نمی‌کند.

 

خبردار شدیم که نمایندگان یک تیم‌ آلمانی با حضور در استرالیا به تماشای بازی اشکان نشستند و عملکرد او را در بازی روز یکشنبه ملی‌پوشان برابر بحرین زیر ذره‌بین بردند. البته اشکان سابقه بازی در تیم‌های هرتابرلین و وولفسبورگ آلمان را دارد اما نمایندگان این تیم که در بوندس‌لیگا نیز بازی می‌کند می‌خواستند ببینند وضعیت این بازیکن پس از پیوستن به تیم قطری چگونه است که با توجه به نمایش خوب او جلوی بحرین باید نوشت که قطعا آنها از بازی و عملکرد اشکان راضی بوده‌اند.

 

البته قرارداد دژاگه با تیم قطری که تا پایان فصل اعتبار دارد مانع این انتقال است و اگر تیم آلمانی او را می‌خواهد باید برای جذبش در پنجره زمستانی نقل و انتقالات اروپا رضایت العربی را جلب کند یا تا انتهای فصل منتظر بماند و بعد با او وارد مذاکره شود.

 

البته برخی هم می‌گویند او بازیکن فولهام است و به صورت قرضی راهی العربی شده و موافقت این تیم انگلیسی شرط اصلی در انتقال اوست.

 

به غیر اشکان نمایندگان یک تیم‌ هلندی هم بازی احسان حاج‌صفی را جلوی بحرین زیر نظر گرفتند و با توجه به گلزنی فوق‌العاده این بازیکن باید ادعا کرد که او هم توانسته رضایت کامل این افراد را جلب کند.

 

تیم های هلندی با توجه به درخشش جهانبخش پنجره تازه‌ای را روی بازیکنان ایرانی گشود‌ه‌اند و به نظر می‌رسد ویترین جام ملت ها می‌تواند آنها رابه تیم‌های اروپایی به شکلی شایسته معرفی کند.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها