کد خبر: ۲۸۶۰۶۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۹     ۲۳ دی ۱۳۹۳
قرار است عصر امروز بخشي از لباس‌هاي تمريني بازيکنان پرسپوليس به اردوي اين تيم در امارات برسد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، صبح امروز بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس سومین جلسه تمرینی خود را در اردوی امارات برگزار کردند. طبق برنامه بازیکنان پرسپولیس ابتدا در سالن وزنه حاضر شدند و وزنه زدند سپس پرسپولیسی‌ها به زمین چمن رفته و به تمرینات هوازی پرداختند. از این تمرین تعداد کمی از ایرانیان دیدن کردند.

طبق برنامه بازیکنان پرسپولیس در ساعت 13 و 30 دقیقه امروز به وقت امارات در هتل ناهار صرف کرده و به استراحت پرداختند. گفتنی است در تمرین امروز صبح پرسپولیس حسین عبدی، مهرداد کفشگری و محسن بنگر که شب گذشته به اردوی پرسپولیس در امارات اضافه شدند هم شرکت کردند. در حال حاضر ملی پوشان پرسپولیس در تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی امید و علی علیپور غایبان سرخپوشان در اردوی امارات هستند.

همچنین تمرین عصر پرسپولیس امروز بعدازظهر انجام خواهد شد و بازیکنان پرسپولیس در ساعت 16 و 30 دقیقه به وقت امارات هتل محل اقامت خود را به سمت زمین تمرینی کمپ خود ترک خواهند کرد. این تمرین شامل مرور کارهای تاکتیکی و کار با توپ خواهد بود و همچنین قرار است پرسپولیسی‌ها در ساعت 21 شام را صرف کنند.

گفتنی است قسمتی از البسه ماکرون که اسپانسر پوشاک پرسپولیسی‌هاست عصر امروز به هتل محل اقامت سرخ‌پوشان خواهد رسید و قسمتی از مشکلات پرسپولیسی‌ها که دچار مشکل پوشاک ورزشی شده‌ بودند حل خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها