کد خبر: ۲۸۶۰۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۲۳ دی ۱۳۹۳
شاهرخ بياني يکي از مربيان استقلال معتقد است که قطعا اگر بيک‌زاده و خسرو حيدري مصدوم نبودند مي‌ توانستند در ارنج اصلي تيم‌ملي به ميدان بروند.

 

به گزارش پایگاه 598،بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: متاسفانه باز هم ما در اردوی کیش با وجود اینکه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم تمام بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم. تعدادی که در تیم‌ملی هستند و چند مصدوم هم داریم.

هلمکه عملکرد خوبی در استقلال دارد

هلمکه روز گذشته به تمرینات گروهی استقلال اضافه شد، تا امروز که او توانسته نظر کادرفنی را جلب کند و در تمرینات بدنسازی و تاکتیکی خوب عمل کند. امیدوارم که در بازی های لیگ هم بتواند در ترکیب استقلال بازیکن موثری باشد.

خسرو و هاشم مصدوم نبودند، بازی می‌ کردند

اینکه می‌ گویند بازیکنان سرخابی در دیدار تیم‌ملی مقابل بحرین حضور نداشتند، باید بگویم که اولا هنوز مشخص نیست چون تعداد بازی ها در این جام زیاد است. بعد هم به طور حتم اگر خسرو و هاشم مصدوم نبودند برای تیم‌ملی به میدان می‌ رفتند، در مورد صادقی هم باید بگویم که من نمی‌ دانم شرایط بدنی اش چطوری است، اما قطعا آقای کی‌روش آماده ترین ها را به میدان می‌ فرستد.

میدان دادن به جوان ها جواب می‌ دهد

بدون هیچ تردیدی قطر مقابل ایران انتحاری بازی می‌ کند و همان تاکتیک کی‌روش یعنی استفاده کردن از جوان ها که انگیزه زیادی برای نشان دادن خودشان دارند می‌ تواند در این دیدار هم جواب دهد. به عقیده من حاج‌صفی، غفوری و دژاگه در دیدار مقابل بحرین خیلی خوب عمل کردند. در کل جوان های ما هیچ کم و کسری از با سابقه ها نداشتند و توانستند ثابت کنند که می‌ توان به آنها اعتماد کرد.

قطر تیمی غیرقابل پیش‌بینی است

من به دلیل حضور در اردوی کیش تمام بازی های آسیایی را کامل ندیدم اما در اکثر بازی هایی که دیدم فکر می‌ کنم در گروه ما رقیب اصلی امارات باشد و برای صعود از گروه باید نگران دیدار بازی با ژاپن باشیم.تیم قطر هم در طول تاریخ ثابت کرده که یک تیم غیرقابل پیش‌بینی است، هر چند که در بازی با امارات گل خورده اما در چند گل دروازه‌بان مقصر بوده است و نباید فکر کنیم که کار از پیش تمام شده است.

نباید به ژاپن بخوریم

من فکر می‌ کنم در کل استرالیا، ژاپن و ازبکستان به همراه ایران از شانس های حضور در مراحل بالاتر هستند، کره هم بد نیست. مثلا تیم هایی مثل کویت و عراق هم چون از بازیکنان جوان استفاده می‌ کند در حال حاضر بی تجربه هستند اما تا یکی، دو سال آینده می‌ توانند از مدعیان باشند. سرگروهی ایران در گروه c می‌ تواند ما را به قهرمانی نزدیک تر کند. ژاپن تیم سختی است، ما همیشه مقابل تیم های سرعتی مشکل داریم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها