کد خبر: ۲۸۵۷۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۲۲ دی ۱۳۹۳
سخنگوي باشگاه پرسپوليس اعلام کرد که آيين‌نامه انضباطي اين باشگاه به تصويب هيئت مديره رسيده است.

به گزارش پایگاه 598،مهدی خواجه‌وند در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در مورد جلسه شنبه شب هیئت مدیره این باشگاه گفت: هیئت مدیره پرسپولیس (شنبه شب) با حضور علی‌اکبر طاهری، جعفر کاشانی، حسینعلی کلانی و علی‌اصغر مونسان تشکیل جلسه داد.

وی ادامه داد: در این نشست گزارش‌های مختلفی ارائه و درباره مسائل مهمی تصمیم‌گیری شد. از مواردی که در این جلسه تصویب شد، آیین‌نامه انضباطی باشگاه بود. آیین‌نامه انضباطی باشگاه با توجه به شرایط روز و ضرورت‌های حرفه‌ای که وجود داشت، تغییراتی کرد و آیین‌نامه جدید در این نشست مطرح شد که بعد از رفع بعضی ابهامات، تصویب شد تا از این پس ملاک عمل کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: طاهری در جریان این جلسه، گزارش مالی را از زمان فعالیت خود به عنوان مسئول اجرایی باشگاه ارائه کرد. این گزارش شامل قرارداد بازیکنان، هزینه‌های جاری باشگاه و مواردی از این دست بود. همچنین از سوی ایشان گزارشی درباره برنامه سفر تیم به امارات، اقدامات صورت گرفته و نفراتی که می‌روند ارائه شد.

خواجه‌وند تصریح کرد: بررسی نقل‌وانتقالات نیم‌فصل، بازیکنانی که جدا شدند، جذب تادئو و همچنین مواردی برای جذب بازیکنان خارجی دیگر در دست اقدام است. برنامه‌ریزی‌ها برای نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر، اقدامات اداری و رسمی مربوط به حضور در لیگ قهرمانان آسیا و فهرست آسیایی از دیگر گزارش‌ها و مباحث مطرح شده در نشست هیئت مدیره بود که آقای طاهری در حوزه مسئولیت‌های اجرایی خود مواردی را مطرح کرد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: روند خصوصی‌سازی باشگاه و اقدامات صورت گرفته در این حوزه از دیگر موارد طرح شده در این نشست بود و گزارشی به هیئت مدیره ارائه شد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پایان افزود: طبیعی است که همیشه سؤالات و ابهامات بسیاری در حوزه پرسپولیس وجود داشته باشد و به همین دلیل مدیریت باشگاه بر این مسئله تأکید دارد که رسانه‌های محترم و هواداران عزیز اطلاعات و اخبار موردنظر خود را تنها از طریق مراجع رسمی از جمله سایت باشگاه تهیه کنند و در این راستا تلاش می‌شود که در موضوعات مختلف و مهم، اطلاع‌رسانی دقیق صورت بگیرد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها