کد خبر: ۲۸۵۶۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۲۲ دی ۱۳۹۳
منصور پورحيدري سرمربي سابق تيم ملي که موفق شده تنها يک نيمه از بازي ايران را ببيند، معتقد است که در تيم ملي بايد خيلي زودتر از اينها جوانگرايي اتفاق مي افتاد.

 

به گزارش پایگاه 598،پورحیدری در گفت و گو با "ورزش سه" گفت: مهم تر از نتیجه بازی ایران و بحرین یکدلی است که میان بازیکنان تیم ملی وجود دارد.

مهمتر از نتیجه همدلی در تیم ملی است
من فقط توانستم نیمه نخست بازی ایران و بحرین را نگاه کنم و متاسفانه به دلیل قطع برق نتوانستم نیمه دوم را ببینم. اما در مجموع فکر می کنم که ایران امتیازخوبی گرفت. چون پیروزی در دیدار اول خیلی مهم است، اما به عقیده من مهمتر از نتیجه یکدلی است که میان بازیکنان تیم ملی است که بیشتر از نتیجه فنی و امتیازی ایران باید به آن بپردازیم.

نباید سرگروهی را به بازی با امارات بکشانیم
به عقیده من هر سه تیم بحرین، قطر و امارات به یک میزان رقیب ایران محسوب می شوند. اما اگر بخواهیم بدون تعصب صحبت کنیم با وجود اینکه هر سه این تیمها خوب هستند. ایران شرایط بهتری نسبت به آنها دارد. با توجه به شرایطی که از تیم ایران در دیدار با بحرین دیدیم کار صعود ما به مرحله بعد هموار است و امیدوارم تیم ملی بتواند در بازی پنج شنبه مقابل قطر نیز به پیروزی دست پیدا کند. چون ار خدای ناکرده این اتفاق بیفتد احتمال دارد در دیدار تیم بحرین و امارات نیز نتیجه به گونه ای رقم بخورد که بازی ایران و امارات برای سرگروهی تایین کننده باشد. برای همین هم امیدوارم بچه ها در دیدار مقابل قطر کار را تمام کنند.

جوانگرایی باید زودتر از اینها صورت می گرفت
درست است که در ترکیب تیم ملی مقابل بحرین، نفرات استقلال و پرسپولیس در بین اسامی تیم ملی حضور نداشتند، اما به عقیده من ایم مساله دلیل خاصی ندارد. دربازیهای در سطح ملی باید فراتر از باشگاهها به نفرات نگاه کرد و این سلیقه مربی است که چه نفراتی در زمین باشند. اما حضور غفوری و پورعلی گنجی از ابتدا در زمین جای امیدواری دارد . جوانگرایی که به عقیده من باید خیلی زودتر از اینها انجام می شد.

از اردوی استقلال خبر ندارم
من از اردوی استقلال خبر ندارم. در تهران بحث های مربوط به خصوصی سازی تمام وقت ما را پر کرده است. قطعا من در اردوی کیش حاضر نخواهم بود. استقلال هم دارد تمرین می کند و امیدوارم حداکثر استفاده را از این اردو ببرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها