کد خبر: ۲۸۵۵۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۲۲ دی ۱۳۹۳
چند خبر از سرخپوشان؛
دروازه بان اسبق پرسپولیس که برای پیگیری مطالباتش به این باشگاه مراجعه کرده بود، نتوانست با مسئولان دیدار داشته باشد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس به شرح زیر است:

 

* بازی تدارکاتی تیم پرسپولیس از سوی کادر فنی مشخص شده و قرار است تیم در بازی اول تدارکاتی خود با تیم الامارات بازی کند. همچنین مذاکرات برای یک بازی دیگر با مسئولان تیم الوصل در جریان قرار گرفته است.

 

* مهرداد کفشگری، حسین عبدی، محسن بنگر و مصطفی قنبرپور که برای آنها مشکل ویزا وجود داشت و یکشنبه همراه تیم به امارات نرفتند، مشکل شان حل شده و قرار است آنها ظرف امروز یا حداکثر تا فردا در اردوی تیم حضور پیدا کنند.

 

* عابدزاده امروز در باشگاه حاضر شده و پیگیر مطالبات قبلی خود و همچنین پسرش امیر عابدزاده شده است. همچنین او که مشکل مالیاتی دارد، قصد دیدار با مسئولان باشگاه را داشته به دلیل نبودن طاهری دست خالی باشگاه را ترک کرد.

 

* از سازمان خصوصی سازی خبر می رسد برخلاف بعضی از اظهارات که رقم فروش باشگاه پرسپولیس مبلغ 290 میلیارد تومان اعلام شده بود، این رقم با توجه به میزان بدهی که باشگاه داده است، لحاظ شده است. این رقم علاوه بر رقم فروش باشگاه می باشد و میزان بدهی های پرسپولیس در این مبلغ اضافه شده است.

 

* نماینده سامان آقا زمانی در باشگاه حضور پیدا کرد. او قصد داشت در خصوص مشکل مالیاتی نماینده خود دیداری با مسئولان داشته باشد که به دلیل نبودن مسئولان باشگاه به ویژه مسئول امور مالی و مالیاتی باشگاه که همراه تیم ملی در استرالیا به سر می برد، با دست خالی خارج شد.

 

* از خواجه وند خبر می رسد گزارش کامل و تصویب آئین نامه های جدید انضباطی گزارش مالی و وضعیت تیم در زمان انتقالات گزارش کامل جمع آوری شده و در اختیار هئیت مدیره قرار گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها