به گزارش ایسنا، بازدیدکنندگان از این نمایشگاه شاهد یک نمایش ویدیویی 360 درجه بودند که به عنوان بخشی از همکاری چندین نهاد از جمله شرکت نرمافزار ویدیویی فرانسوی Ateme و «نمایشگرهای Pufferfish» در بریتانیا ارائه شده بود.
گرچه این ویدیوی 360 درجه را میتوان بر روی یک تلویزیون یا تبلت استاندارد مشاهده کرد، ماژول کروی به کاررفته برای نمایشدادن آن، بعد جدیدی را به این ویدیو اضافه کرده است. چنین موضوعی میتواند تجربهکردن یک کنسرت یا مناسبت ورزشی زنده را تقویت کند زیرا میتوان این فیلم را از زوایای مختلف نگاه کرد.
در حالی که تصویربرداری 360 درجه چندین سال است در خدماتی مانند گوگلمپ به کار میرود، تولید این اثر همواره برای برنامههای زنده تلویزیونی بسیار چالشبرانگیز بوده است.
استفاده از شکل کروی، تماشای این فیلم 360 درجهای را تعاملی کرده و نگاهکردن به آن را به تجربهای مشارکتی تبدیل میکند.