کد خبر: ۲۸۵۰۷۳
زمان انتشار: ۲۳:۴۰     ۲۰ دی ۱۳۹۳
سخنگوي باشگاه پرسپوليس ادا مي‌ کند اينکه دو باشگاه استقلال و پرسپوليس با يک مبلغ برابر از سوي شوراي قيمت گذاري، قيمت گذاشته شده اند، عجيب است اما وزارت اقتصاد بررسي دقيقي روي اين مساله کرده است.
به گزارش پایگاه 598،خواجه‌وند در این باره به "ورزش سه" گفت: من قبول دارم اینکه دو باشگاه دقیقا هم قیمت، ارزشگذاری شده اند کمی عجیب است اما به هر حال وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی بررسی های بسیار گسترده ای روی این موضوع کرده اند. بنابراین دلایل قانع کننده ای در مورد این موضوع دارند.

او در پاسخ به این سوال که آیا کسی حاضر می‌ شود دوباشگاه را قیمت 290 میلیون تومان خریداری کند هم گفت: اینکه این دو باشگاه این قیمت بیارزند یک حرف است و اینکه کسی حاضر بشود با توجه به شرایط اقتصادی این پول را پرداخت کند، بحث دیگری است. به هر حال ظرفیت دو باشگاه بسیار بالا است و نباید این موضوع را دست کم گرفت.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس ادعا می‌ کند که نباید به دو باشگاه به چشم یک بنگاه اقتصادی نگاه کرد: شاید بیزینس های بهتری باشند که از این دو باشگاه بیشتر درآمد داشته باشد اما نباید به این دو باشگاه به چشم بنگاه اقتصادی نگاه کرد. هم استقلال و هم پرسپولیس در بعد اجتماعی هم برد زیادی دارند و بی تردید برای مالکان آن سودآور می‌شود. از نظر ظرفیتی که این دو باشگاه دارند 290 میلیارد تومان پول زیادی نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها