کد خبر: ۲۸۴۶۱۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۱۸ دی ۱۳۹۳
پلیس فدرال استرالیا گزارش کرد که یک فرد مسلح به چاقو مقابل ساختمان پارلمان این کشور در «کانبرا» دستگیر شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، پلیس فدرال استرالیا گزارش کرد که یک فرد مسلح به چاقو مقابل ساختمان پارلمان این کشور در «کانبرا» دستگیر شد.

پایگاه اینترنتی اسپوتنیک گزارش کرد که پلیس فدرال استرالیا (AFP) گفته است که یک فرد مسلح به چاقو روز پنجشنبه (امروز) مقابل ساختمان پارلمان این کشور در کانبرا دستگیر شده است.

در بیانیه‌ای که در وب‌سایت پلیس فدرال استرالیا منتشر شده، اینگونه آمده است: حدود ساعت ۰۰:۳۰ بامداد (۰۱:۰۰ به وقت گرینویچ)، افسران سرویس محافظت AFP و ACT به سمت مردی رفتند که ظاهراً مسلح به یک چاقو بود.... این مرد حاضر به تسلیم سلاح خود نشد و هم‌اکنون بازداشت شده است.

در این بیانیه آمده است که «هیچ نگرانی متوجه امنیت ملی استرالیا در رابطه با این حادثه نیست.»

مقامات استرالیایی در سپتامبر سال ۲۰۱۴ اعلام کردند که برای اولین بار طی یک دهه، سطح تهدیدات تروریستی در این کشور به بالاترین میزان رسیده است و هشدار دادند که ساختمان پارلمان این کشور به احتمال خیلی زیاد در میان اهداف گروههای تروریستی قرار دارد.

در ۱۵ دسامبر سال ۲۰۱۴ میلادی، یک فرد مسلح به فروشگاهی در سیدنی استرالیا حمله برد و ۳۰ نفر از مشتریان و کارکنان آن فروشگاه را به گروگان گرفت و در نهایت با دخالت پلیس، دو نفر از گروگان‌ها و فرد مسلح در بیمارستان کشته شدند و ۶ نفر دیگر نیز زخمی و در بیمارستان بستری شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها