کد خبر: ۲۸۴۰۹۳
زمان انتشار: ۲۰:۲۸     ۱۶ دی ۱۳۹۳
يک سايت استراليايي در گزارشي به بررسي نکات مختلف جام ملتهاي آسيا پرداخته است.
به گزارش "ورزش سه"، نویسندگان سایت illawarramercury، سئوالات مختلفی را درباره جام ملتها طرح کرده و خودشان جواب آن را داده اند.

در قسمتهای مختلف این گزارش نام ایران هم دیده می شود. یکی از نویسندگان این سایت گفته کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با سرمایه گذاری فراوانی که در حوزه فوتبال کرده اند می توانند رقیب جدی برای ایران به عنوان یکی از قدرتهای اصلی فوتبال در منطقه خاورمیانه باشند.

سباستین هست یکی از نویسندگان این گزارش از اشکان دژاگه به عنوان یکی از ستاره های احتمالی جام ملتها نام برده و گفته که باید بازی این بازیکن را زیر نظر گرفت.

دیگر نویسنده ای که در مورد ایران، یادداشت نوشته، مایکل لینچ است. او از ایران به عنوان تیم ویژه جام ملتها نام برده و نوشته: باید عملکرد ایران در جام ملتها را زیر نظر گرفت. این تیم همیشه بازیکنان خوبی داشته و فوتبال این کشور ترکیبی از قدرت، سرعت و تکنیک است.

استرالیایی ها به خوبی تیم ایران و بلایی که این تیم سال 1997 سرشان آورده را می دانند. آنها یک مربی بزرگ به نام کارلوس کی روش دارند و در جام جهانی هم عملکرد خوبی داشتند.

دومنیک باسی دیگر نویسنده illawarramercury هم ایران را قهرمان جام ملتها می داند. او نوشته: از روزی که کی روش سرمربی ایران شده، این تیم دوباره احیا و تبدیل به یکی از قدرتهای فوتبال آسیا شده است. ایران بهترین عملکرد را در بین نمایندگان آسیایی حاضر در جام جهانی داشته و برای قهرمانی در جام ملتها فاکتورهای لازم را دارد و از طرفی مردی به نام کی روش روی نیمکت این تیم نشسته که می تواند آنها را در راه رسیدن به موفقیت کمک کند.

ایران در دفاع تیم منسجمی است هر چند که ابهاماتی هم در این تیم وجود دارد.

این نویسنده از سردار آزمون به عنوان یکی از ستاره های احتمالی این جام نام برده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها