کد خبر: ۲۸۳۹۶۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۱۶ دی ۱۳۹۳
رئيس کميته اخلاق فدراسيون فوتبال گفت:‌ کميته تحقيقات امروز در مورد پرونده شکايت باشگاه فولاد خوزستان از حميد درخشان راي مي‌دهد تا انجام يا عدم تخلف مشخص شود.

به گزارش پایگاه 598، و به نقل از فارس، علی اکبر محمدزاده در رابطه با اینکه حجت‌الاسلام علیپور اعلام کرده عیسی اندوی مجوز بازی ندارد خاطرنشان کرد: این مورد جزو مسائل تحت بررسی سازمان لیگ است که براساس چارچوب‌هایی که دارد به بازیکنی مجوز بازی می‌دهند یا نه. در حال حاضر پرونده این بازیکن از سازمان لیگ به کمیته اخلاق نیامده و موردی در این رابطه به ما اعلام نشده است. وقتی چیزی در این مورد به ما گفته نشده نمی‌توانیم موضوع خاصی را بیان کنیم.

وی در رابطه با شکایت باشگاه فولاد خوزستان از حمید درخشان به دلیل مذاکره با بازیکن تحت قرارداد عنوان کرد: بخش دیوان تحقیقات کمیته اخلاق عصر امروز در این مورد تصمیم می‌گیرد و بخشی از رای مشخص می‌شود وقتی دیوان تحقیقات رای صادر می‌کند پرونده برای صدور رای نهایی به دیوان حکمیت می‌رود.دیوان تحقیقات امروز معلوم می‌کند آیا تخلفی صورت گرفته یا نه؟

رئیس کمیته اخلاق در رابطه با وضعیت پرونده هومن افاضلی تصریح کرد: قرار مجرمیت و کیفرخواست افاضلی صادر شده. پرونده او به دیوان حکمیت رفته و در نوبت بررسی قرار گرفته است.

محمدزاده در مورد اینکه گفته می‌شود علی لطیفی به دلیل نداشتن مدرک مربی‌گری مجوز نشستن روی نیمکت ندارد و دراین مورد علیپور صحبت‌هایی مطرح کرده است گفت: این مربوط به سازمان لیگ است و براساس وظایفی که آنها دارند در این مورد تصمیم می‌گیرند.

وی در رابطه با اینکه چه زمانی وضعیت نقل و انتقالات مورد بررسی قرار می‌گیرد اظهار داشت: در مورد نقل و انتقالات که حجت‌الاسلام علیپور در سازمان لیگ حضور دارد هیچ گزارش خاصی به ما ارائه نشده است منتظر وصول گزارش سازمان لیگ هستیم تا اگر تخلفی انجام شده آن را بررسی کنیم.

رئیس کمیته اخلاق در رابطه با اینکه برخی بازیکنان با مبلغ 12 هزار تومان با راه‌آهن عقد قرارداد کردند عنوان کرد: هیچ گزارشی از سازمان لیگ در این ارتباط به دست ما نرسیده و اگر موردی قابل بررسی باشد به ما اعلام می‌کنند. فعلا هیچ بحثی مطرح نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها