کد خبر: ۲۸۲۹۸
زمان انتشار: ۰۷:۰۸     ۰۶ آذر ۱۳۹۰
براساس يک گزارش رسمي که روز دوشنبه منتشر شد، شمار فقرا درآمريکا درسال 2010 بیش يک ميليون و 490 هزار نفر نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل افزایش یافته است.

به گزارش سرويس بين الملل 598 به نقل از شبكه العالم : براساس آمار رسمي اعلام شده از سوي دفتر آمار در آمريکا ، شمار فقرا درآمريکا 46 ميليون و 600 هزارنفر يعني حدود 15 درصد جمعيت اين کشور افزايش يافته است.

نتايج يک تحقيق نشان داده است که درآن عوامل به جز عواملي که ازدهه شصت عامل افزايش جمعيت فقرا بود ، موجب افزايش جمعيت فقرا درآمريکا شده است. براساس اين تحقيق ، افرادي که سن آنان بالاي 69 سال است ، حدود 15 درصد از جمعيت فقرا را تشکيل مي دهند.

آمارها از کاهش فقر درميان برخي اقشاراز جمله درميان سياه پوستان و افراد زير 18 سال و نيز افرادي که در مرکز يا جنوب کشور زندگي مي کنند ، حکايت دارد.

اين گزارش با استناد به عوامل جديد در افزايش شمار جمعيت فقرا درآمريکا ، اعلام مي دارد که عواملي مانند هزينه مسکن براساس مناطق و هزينه رفت و آمدها و نگهداري از فرزندان بر واقعيت هاي اجتماعي و اقتصادي تاثير گذاشته و موجب افزايش ميزان فقرا شده است.

طبق اين گزارش ، اين آمارها جايگزين آمارهاي رسمي نمي شود ؛ ولي به موازات آن ارائه مي شود.

تحقيقي که موسسه بروکينگز هفته گذشته تهيه کرد ، نشان مي دهد که فقر شديد درآمريکا طي ده سال گذشته ، به ميزان يک سوم افزايش يافته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها