کد خبر: ۲۸۲۹۶۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۱۳ دی ۱۳۹۳
مسئول کميته تدوين مقررات فدراسيون فوتبال گفت: با توجه به اينکه اعضاي مجمع رزومه‌اي از فرهادي‌زاد نداشتند، موافقتي با نايب‌رئيسي‌اش در فدراسيون فوتبال نکردند.

به گزارش598،و به نقل از فارس، هوشنگ نصیرزاده درباره برکناری فریده شجاعی از نایب‌رئیسی فدراسیون فوتبال و اینکه کفاشیان این اختیار را برای برکناری دارد یا خیر، گفت: وقتی موضوع شجاعی در مجمع مطرح شد هیچ کدام از اعضای مجمع مخالفتی در این باره نکردند، اما وقتی کفاشیان موضوع فرهادی‌زاد را مطرح کرد عابدینی گفت ما او را نمی‌شناسیم و رزومه‌ای از فرهادی‌زاد ندارم.

وی افزود: قرار شد کفاشیان فرهادی‌زاد را به عنوان سرپرست نایب‌رئیسی تا مجمع بعدی انتخاب کند که بعد از به تفاهم‌نرسیدن، عرب‌عامری به عنوان سرپرست انتخاب شد. موضوع نواب رئیس از اختیارات رئیس است.

نصیرزاده درباره اینکه اگر یک نفر در فدراسیون فوتبال تابعیت دوگانه داشته باشد می‌تواند پست بگیرد یا خیر و شنیده شده عرب‌عامری تابعیت کانادا را هم دارد، اظهار داشت: تمام افرادی که در مجمع حق رای دارند باید تابعیت ایران را داشته باشند، اما درباره عرب‌عامری تابعیت دوگانه وی باید توسط فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش مورد بررسی قرار بگیرد. من نظری در این باره ندارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها