کد خبر: ۲۸۲۹۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۱۳ دی ۱۳۹۳
دارنده بازوبند پهلوانی سال ۹۳ گفت: امیدوارم لیاقت این بازوبند را داشته باشم.

به گزارش پایگاه 598،پرویز هادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص کسب بازوبند پهلوانی کشور در سال 93 اظهار داشت: امیدوارم لیاقت دریافت بازوبند پهلوانی سال 93 را داشته باشم و بتوانم از این بازوبند حفاظت کنم.

وی افزود: پهلوانی و کشتی 2 مقوله جدا هستند و افراد بزرگی مثل مرحوم تختی پهلوان کشور شدند و امیدوارم بتوانم جدا از مسائل فنی در مسائل اخلاقی نیز نفر اول باشم  و نشان دهم که لیاقت کسب چنین بازوبندی را دارم.

آزادکار سنگین وزن کشورمان در خصوص سطح این مسابقات نیز خاطرنشان کرد: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و فشار زیادی به من وارد شد اما به هر شکل توانستم با تلاش و تمرین روی سکوی نخست قرار بگیرم.

هادی عنوان کرد: فدراسیون کشتی دنبال این است که مسابقات پهلوانی را به عنوان یکی از رشته‌های اصلی دنیا معرفی و آن را به مسابقات بزرگی تبدیل کند. امیدوارم این رشته که ریشه در سنت و آداب ما دارد جایگاه اصلی خود را به دست آورد.

وی در ارتباط با برنامه آینده خود نیز گفت: در جام تختی که سهمیه آن را به دست آوردم شرکت خواهم کرد و پس از آن نیز با صلاحدید کادرفنی در مسابقات جام جهانی شرکت خواهم کرد. پس از آن نیز در مسابقات جهانی و سهمیه المپیک شرکت می‌کنم و اگر بتوانم سهمیه المپیک را نیز خواهم گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها