کد خبر: ۲۸۲۸۳۲
زمان انتشار: ۰۱:۱۷     ۱۳ دی ۱۳۹۳
حکم قانونی تخریب طبقه هقتم پاساژ علاءالدین برای حفظ امنیت شهروندان اجرا شد.
تخریب طبقه هفتم علاءالدین با شکستن کرکره و تخریب چند مغازه در حالی آغاز شد که کسبه مقابل درب واحدهای خود تجمع کرده بودند؛ در مواردی کسبه درگیریها و شعارهایی از جمله (الله اکبر) سردادند که با هوشیاری و دخالت نیروی انتظامی از تشدید فضای ملتهب جلوگیری شد.

برخی کسبi، از هزینه ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیونی دکور مغازه‌هایی که تخریب شد، خبر دادند. این کسبه قول و اطمینان مالک پاساژ درخصوص عدم تخریب طبقه هفتم گفتند: با توجه به اعتماد و اطمینانی که به مالک پاساژ داشتیم مبالغ کلانی را در ازای گرفتن مغازه بدون هیچ مدرک قانونی مالکیت پرداخت کردیم و در حال حاضر سرگردان نمی‌دانیم به کجا باید مراجعه کنیم.

گذشته از فریبی که کسبه این پاساژ خورده‌اند که باید در جهت احقاق حقوق حقه خود از طریق دستگاه‌های ذیربط و به صورت قانونی اقدام کنند، باید اقدام شهرداری تهران را در اجرای حکم قانونی و مقابله با تخلفات را ارج نهاد و همانطور که رییس مرکز ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری تهران بر آن تاکید کرد، درآینده نیز شاهد برخورد قاطع و اجرای دقیق قانون در خصوص تخلفات ساختمانی سطح پایتخت که متاسفانه تعداد آن کم هم نیست، باشیم تا بار دیگر شاهد تعظیم سرهای گردن کلفت قانون گریز باشیم.

عملیات اجرای حکم قانونی پاساژ علاءالدین ساعت ۱:۴۵ بامداد امروز به اتمام رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۴ دی ۱۳۹۳
۵
۰
ته ناکجا آباد یک بقالی می خای بزنی باید به صدنفرجواب بدی حالا این آقاها در مرکز شهرچطور مجوزگرفتن.... به ماهم یادبدین
پاسخ
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۴ دی ۱۳۹۳
۵
۰
چرا قبل از این که طبقه هفتم ساخته بشه جلوشو نگرفتن.تا یه عده جوان کاسب اینطور مالباخته نشوند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها