کد خبر: ۲۸۲۸۱
زمان انتشار: ۲۲:۰۳     ۰۵ آذر ۱۳۹۰
مردم دمشق بار دیگر علیه تصمیم اتحادیه عرب تجمع اعتراض آمیز برگزار كردند دمشق - صدها نفر از اهالی شهر دمشق عصر جمعه بار دیگر با اجتماع در میدان ' باب توما ' از مناطق مسیحی نشین دمشق علیه تصمیم اتحادیه عرب برای تعلیق عضویت سوریه تجمع اعتراض آمیز برگزار كردند.

به گزارش سرويس بين الملل 598 به نقل ازخبرگزاري ایرنا : در دمشق ، این عده در حالی كه پرچم های سوریه ، روسیه ، حزب الله و عكس های متنوعی از ' بشار اسد ' رییس جمهوری سوریه را در دست داشتند ، شعارهایی در محكومیت این اقدام اتحادیه عرب و رد مداخله خارجی سر دادند.

در این تجمع كه از ساعت 5 عصر آغاز و تا ساعت 10 شب ادامه داشت ، سوری های حاضر با پركردن فرم و زدن انگشت نیز نسبت به این اقدام اتحادیه عرب به صورت مكتوب اعتراض كردند.

در همین حال شماری از جوانان سوری نیز امروز سوار بر خودروهای مختلف با حركت در خیابان های دمشق نسبت به اقدام اخیر اتحادیه مزبور اعتراض كردند.

عصر امروز مشابه این تجمع نیز در میدان ' سبع بحرات ' دمشق برگزار شد.

از زمان تصمیم اتحادیه عرب در روز شنبه 21 آبان ماه برای تعلیق موقت عضویت سوریه مردم این كشور با برگزاری تظاهرات ، تجمع ، صدور بیانیه و راه انداختن كاروان های خودرویی در شهرهای مختلف سوریه و كارناوال دوچرخه سواران در طرطوس نسبت به این اقدام اتحادیه عرب اعتراض می كنند.

شماری از گروه های فلسطینی نیز با صدور بیانیه به این امر اعتراض كرده اند.

مطرح شدن موضوع تعلیق عضویت سوریه در عمل به زمینه ای برای برپایی تظاهرات در این كشور و ادامه حمایت از اصلاحات در سوریه و محكومیت هرگونه اقدام خارجی تبدیل شده است.

شماری از سوری ها نیز به نشانه آمادگی برای هرگونه مقابله با اقدام نظامی در روزهای اخیر با لباس های نظامی در این برنامه ها شركت می كنند.

یكشنبه گذشته نیز شهر دمشق شاهد برگزاری تظاهرات ده ها هزار نفر از سوری ها در اعتراض به این امر بود.

امروز در شهرهای قامشلی ، سویدا ، لاذقیه و طرطوس نیز برنامه های اعتراضی علیه اتحادیه عرب برگزار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها