کد خبر: ۲۸۲۵۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۱۱ دی ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: بعد از پایان جام جهانی دوست داشتم کی‌روش در تیم ملی بماند تا آزمون نهایی‌اش را در جام ملت‌ها پس بدهد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی تارتار در خصوص جلسه هم‌اندیشی سرمربیان و مربیان ایرانی که تحت نظر کانون مربیان ایران برگزار شد، اظهار داشت: جا دارد ابتدا از کانون مربیان ایران به خصوص از مجید جلالی تشکر کنم که چنین جلساتی را برگزار کردند و افرادی که همیشه همراه فوتبال ایران هستند، نقطه نظرات‌شان را در این جلسه گفتند. مشکل این جلسات از خود ما مربیان است که کمتر در چنین جلساتی شرکت می‌کنیم و امیدوارم یک هماهنگی به وجود بیاید تا خودمان با هم‌اندیشی بتوانیم از حقوق مربیان فوتبال ایران دفاع کنیم.

وی درباره تعطیلات لیگ برتر گفت: تعطیلات به سود من است چون تازه تیم صبای قم را تحویل گرفته‌ام و این اتفاق کمک می‌کند تا بهتر بازیکنان تیم را بشناسم و بتوانم نقاط ضعف و قوت را برطرف کنم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: ما بازیکنانی داریم که انگیزه بسیار زیادی دارند و می‌خواهند خودشان را در نیم فصل دوم نشان دهند. با بضاعت و جایگاهی که در جدول داریم در نقل و انتقالات نیم فصل نیز شرکت کردیم و شاید هزینه زیادی انجام نداده‌ایم اما بازیکنانی که نیاز داشتیم را جذب کردیم.

تارتار با بیان اینکه لیگ فوتبال ایران سرعت پیشرفت زیادی ندارد، خاطرنشان کرد: تعداد بازیکنان جوانی که معرفی می‌کنیم، بسیار کم است به این دلیل که ما مربیان به خاطر امنیت شغلی ریسک بالایی نداریم و از بازیکنان جوان کمتر استفاده می‌کنیم اما باز هم در چند سال گذشته می‌بینیم که بهتر از قبل شده‌ایم و چند بازیکن خوب جوان هم به ما معرفی شدند.

وی درباره اینکه چه تحلیلی از حریفان ایران در جام ملت‌ها دارد، گفت: با توجه به اینکه 2،3 سال است در باشگاه‌ها شاغل هستم و بیشتر تمرکزم روی لیگ است شناخت ملی خوبی ندارم. البته فوتبال تیم‌های عربی کاملا شناخته شده است و آنها اخلاق‌های به خصوصی دارند که کار را برای هر تیمی سخت می‌کنند اما بیشتر از این موضوع نوع فوتبال ما نگران کننده است که مقابل همه تیم‌ها با یک سبک و مدل خاص بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم درباره اینکه آیا تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند از گروهش صعود کند یا خیر گفت: ما باید صعود کنیم اگر صعود نکنیم نه تنها فاجعه بلکه بیشتر از یک فاجعه برای فوتبال ما رقم می‌خورد. ایران در فوتبال آسیا حرف اول را می‌زند اما همان طور که گفتم ایرادی در کار ما وجود دارد و آن هم نوع بازی تیم ملی است. ما مقابل همه تیم‌ها فقط پشت توپ جمع می‌شویم و ساختار دفاعی به خود می‌گیریم و به همین دلیل هم مقابل تیم‌هایی که قدرت زیادی ندارند، ضربه خورده‌ایم. نمونه آن شکستی بود که مقابل لبنان به ما تحمیل شد و وضعیت فوتبال ما در فاز دفاع بسیار نگران‌کننده است.

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا جام ملت‌های آسیا آخرین فرصت کارلوس کی روش محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: من خودم جزو کسانی بودم که بعد از جام جهانی دوست داشتم کی‌روش در تیم ملی بماند تا در جام ملت‌های آسیا آزمونش را پس بدهد. امیدوارم کادر فنی تیم ملی از این آزمون سربلند بیرون بیاید چرا که اگر در جام ملت‌ها موفق شود این موضوع به سود همه فوتبال ایران خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها