کد خبر: ۲۸۲۵۴۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۱۱ دی ۱۳۹۳
هافبک صبا که با پيشنهاد جدي از پرسپوليس رو به رو بود در تيمش ماندگار شد. البته اين اتفاق به خاطر ندادن پول رضايتنامه قرمزها به مسئولان قم نيافتاد.

 

به گزارش598،ایوب کلانتری با ابراز بی اطلاعی از بازیکنان جدیدی که به صبا آمده‌اند به "ورزش سه" گفت: در جریان خریدهای صبا نیستم و خیلی وقت است به تمرینات نرفته‌ام. چند جلسه دیگر فیزیوتراپی دارم و باید نظر نهایی آقای تارتار را بشنوم تا کارم را همراه تیم شروع کنم ولی فکر می‌کنم هنوز نتوانم بازی کنم. امیدوارم یکی، دو هفته دیگر به تمرینات بازگردم.

او در خصوص شیوه کاری تارتار در صبا اظهار داشت: باید تفکرات کادرفنی متفاوت از نیم‌فصل اول باشد ولی ما تقریبا همان بازیکنان را داریم و می‌خواهیم با قدرت لیگ را ادامه دهیم. هنوز با مربیان جدید کار نکرده‌ام اما از خوب بودن نحوه تمرینی و کاری آن‌ها زیاد شنیده‌ام.

این بازیکن پیرامون پیشنهاد پرسپولیس ابراز کرد: پیوستن من به پرسپولیس چیزی بود که آن‌ها می‌خواستند و حتی صحبت‌هایی با پرسپولیسی‌ها انجام داده بودیم که مبلغ 250میلیون تومان برای رضایتنامه‌ام بدهند اما آن‌ها نتوانستند چنین پولی را تهیه کنند تا به باشگاه صبا بدهیم.

"چرا با عباس‌زاده یا قاضی معاوضه نشدید" او پاسخ داد: بحث معاوضه چیزی است که هر دو بازیکن برای رفتن به تیم جدید باید موافقت کنند. شاید بازیکنی از پرسپولیس دوست نداشته باشد در صبا بازی کند ولی اگر باشگاه پرسپولیس بازیکنی را می‌داد، صبایی‌ها موافقت می‌کردند.

کلانتری از علاقه‌اش به پرسپولیس گفت: هر بازیکنی دوست دارد در پرسپولیس بازی کند که من هم یکی از آن‌ها هستم. ان‌شاالله سال‌های آینده بتوانم در این تیم بازی کنم.

او با اشاره به عدم دعوت بازیکنان صبا به تیم‌ملی اذعان داشت: نمی‌دانم دیدگاه کادرفنی تیم ملی چه بود از تیمی که با کمترین امکانات و شرایط مالی ششم جدول می‌شود کسی را دعوت نمی‌کنند؛ حتی خود من جزو یازده بازیکن برتر نیم‌فصل اول بودم اما در تیم‌ملی جایی نداشتم!

بازیکن صبا خاطر نشان کرد: تیم ملی به استرالیا رفته و امیدوارم با دست پر از جام ملت‌ها برگردد. بازیکنان ملی دوست‌های ما هستند و برای‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها