کد خبر: ۲۸۱۸۳۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۰۹ دی ۱۳۹۳
وزارت دارایی آمریکا اسامی 4 فرد دیگر را به لیست تحریم‌های روسیه اضافه کرد و اسامی این افراد صبح امروز در سایت رسمی این وزارتخانه منتشر شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از «ریانووستی»، وزارت دارایی آمریکا اسامی 4 فرد دیگر را به بخش علنی «فهرست ماگینسکی»  اضافه نمود.

 

در همین راستا اسامی این افراد صبح امروز در سایت رسمی این وزارتخانه منتشر شد.

 

بر اساس این تصمیم، «آپتی علاء الدینوف» معاون وزیر کشور جمهوری چچن، «محمد داووداف» رئیس دفتر ریاست جمهوری چچن، «ویکتور گرین» معاون دادستانی کل روسیه و «آندری استریژوف» رئیس کمیته تحقیق روسیه در خصوص مرگ «سرگئی ماگینسکی» به فهرست قبلی مقامات روسی افزوده شدند. 

 

بدین ترتیب اسامی این فهرست که حساب‌های مالی آنها در صورت موجود بودن مسدود شده و اجازه ورود به خاک ایالات متحده را ندارند، به 34 نفر افزایش یافت.  «جف راتک» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز گذشته با اعلام تصمیم مقامات واشنگتن در این خصوص یادآور شده بود که این اقدام عکس العمل به حوادث روی داده در روسیه است و می‌تواند بطور غیرمستقیم بر مسئله رعایت حقوق بشر در این کشور تاثیر بگذارد. 

 

وی همچنین در پاسخی در خصوص عکس العمل روسیه به این اقدام واشنگتن، یادآور شد دولت آمریکا به بهبود روابط با روسیه در آینده امیدوار است، ولی چنین مسئله‌ای در حال حاضر و با توجه به اقدامات مسکو ممکن نیست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها