کد خبر: ۲۸۱۷۵۷
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۰۸ دی ۱۳۹۳
سه کارگر بیکار شده معدن طلای آق دره در استان آذربایجان غربی، شامگاه شنبه در محوطه معدن دست به خودکشی زدند.
به گزارش598،به نقل از شهروند، حوالی ساعت ۸ شامگاه شنبه، سه نفر از کارگران اخراجی معدن طلای آق دره در شهرستان تکاب، تحت فشار روحی وارد شده در اعتراض به از دست دادن شغلشان اقدام به خودکشی کردند.  براساس گفته‌های کارگرانی که در معدن حضور داشتند؛ یکی از مصدومان در بیمارستان شهدای تکاب از ناحیه شکم مورد جراحی قرار گرفت که هم اکنون در بخش عمومی بیمارستان بستری است اما دو کارگر دیگر که جراحتشان سطحی بود، به‌صورت سرپایی مداوا  شده‌اند.


اقدام به خودکشی کارگران بیکار شده معدن طلای آق دره درحالی است که صبح روز شنبه گروهی از کارگران این واحد معدنی در اعتراض به اخراج ۳۵۰ نفر از همکارانشان در محوطه این معدن تجمع کرده بودند؛ این تجمع تا ساعت هشت شب ادامه داشت و پس از آن کارگران موردنظر که صبر و تحمل خود را از دست داده بودند اقدام به خودکشی کردند.

 

به گفته کارگران این معدن با وجود آن‌که برخی مسئولان شهرستان تکاب برای پیگیری موضوع درجمع کارگران اخراجی معترض حضور داشتند اما درنهایت کارفرما توجهی به خواسته‌های تجمع‌کنندگان نکرد. همچنین از برگزاری جلسه ویژه‌ای خبر می‌دهند که قرار است در رابطه با وضع پیش‌آمده، با حضور نمایندگان کارگران اخراجی و مسئولان شهرستان تکاب برگزار شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها