کد خبر: ۲۸۱۰۸۹
زمان انتشار: ۲۱:۱۹     ۰۶ دی ۱۳۹۳
عضو هيأت‌رئيسه فدراسيون فوتبال گفت: دوستان مشترک من و قنبرزاده از بنده خواستند که به نفع قنبرزاده کنار بکشم.
به گزارش598،به نقل از فارس، شهرام دبیری عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در صحبت‌های خود اظهار داشت: امروز انتخابات خوبی برگزار شد. ابتدا قبل از آغاز این انتخابات مسائل مختلفی در مورد فدراسیون فوتبال مطرح و بودجه فدراسیون تصویب شد. در انتخابات هیأت‌رئیسه 4 نفر کاندیدا بودیم که دور دوم بنده و قنبر‌زاده به رقابت پرداختیم که در پایان با 29 رای به عنوان عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال انتخاب شدم.

وی در ادامه گفت: به هر حال بنده در جامعه فوتبال و فوتسال فعالیت کردم. در بخش خصوصی در فوتسال فعالیت داشتم. در فوتبال نیز تلاش می‌کنم در باشگاه‌داری از بخش خصوصی حمایت شود. با توجه به اینکه شهرستان‌ها محروم هستند آنها را برای باشگاه‌داری در اولویت قرار خواهیم داد.

دبیری در مورد برنامه‌های آینده خود گفت: برای کرسی‌های بین‌المللی در فیفا و کنفدراسیون آسیا بیشتر از گذشته تلاش می‌کنم تا کرسی‌های بیشتری کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که گویا گفته می‌شود قنبر‌زاده از شما خواسته که به سود او در انتخابات کنار بکشید و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر گفت: او، مستقیما من را دعوت نکرده بود چند دوست مشترک داشتیم که آنها من را دعوت کردند که با هم باشیم. آنها مطرح کردند که چه کسی رای بیشتری در این مجمع رای بیشتری دارد تا به نفع دیگری کنار بکشد من نیز گفتم ابتدا باید ارزیابی کنم اگر رای شما بیشتر بود من کنار می‌روم که بعد از ارزیابی مشخص شد که رای من بیشتر است و در انتخابات شرکت کردم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها