کد خبر: ۲۸۱۰۵۴
زمان انتشار: ۲۱:۱۰     ۰۶ دی ۱۳۹۳
روزنامه هاي اسپانيايي نزديک به رئال مادريد، به انتقاد از ژوزه مورينيو، سرمربي سابق سپيدپوشان پس از صحبت‌هاي او مبني بر اينکه در چلسي بازيکناني را که دوست داشته در اختيار دارد، پرداخته اند.
به گزارش "ورزش سه"، یک سال و نیم از جدایی مورینیو از رئال می‌گذرد ولی سرمربی پرتغالی، هنوز رئال را فراموش نکرده و گاه و بیگاه، با کنایه هایش از دوران حضورش در این تیم انتقاد می‌کند. در زیر، به 5 مورد از این کنایه ها از زمان جدایی اش از رئال پرداخته ایم.

5 ژوئن 2013: یک هفته پس از پیوستن به چلسی، مورینیو با انتقاد از رونالدو، موج حملاتش علیه رئال را شروع کرد. او در مصاحبه ای گفت:" رونالدو 3 فصل فوق العاده برای من بازی کرد ولی انتقاداتی وجود دارد. او به دنبال پیشرفت کردن است ولی به صحبت‌های مربی خیلی گوش نمی‌دهد و فکر می‌کند که شاید خودش همه چیز را می‌داند و مربی نمی‌تواند به رشدش کمک کند."

3 آگوست 2013: مورینیو بار دیگر با کنایه راجع به رونالدو، مصاحبه ای با ای‌‌اس‌پی‌ان انجام داد. او گفت:" من سال 2000 برای اولین بار مربی گری کردم ولی قبل از آن، در باشگاه‌های بزرگی دستیار مربیان بزرگ و بازیکنان بزرگ جهان بودم. مربی رونالدو بودم، نه کریستیانو، بلکه رونالدو ی اصلی، رونالدو ی برزیلی."

27 مارچ 2014: مورینیو پس از اینکه رئال پایین تر از اتلتیکو و بارسا در رده ی سوم قرار گرفته بود، گفت:" من کمی تعجب کرده ام. امیدوار بودم رئال با تفاضل گل بهتر در رده ی بالاتری قرار می‌گرفت زیرا بارسا امتیازات زیادی از دست داده است."

16 سپتامبر 2014: مورینیو بار دیگر به رونالدو می‌تازد. این بار، دلیل او برای انتقاد از رونالدو، از دست دادن پنالتی در نیمه نهایی چمپیونزلیگ 2012 مقابل بایرن است. او گفت:" شکست خوردن در پنالتی، وقتی بهترین بازیکن شما، بهترین پنالتی زن شما و بازیکنی که بیشترین اعتماد به نفس را دارد، تصمیم می‌گیرد اولین پنالتی را بزند و آن را خراب می‌کند، خیلی سخت است و زخم آن هنوز بر من باقی مانده است."

25 نوامبر 2014: سرمربی چلسی، این بار سرجیو راموس را مورد هدف حملاتش قرار می‌دهد. راموس در مصاحبه ای به انتقاد از کاستا و فابرگاس برای غیبتشان در تیم ملی پرداخته بود و مورینیو، پاسخ او را داد. او گفت:" تا جایی که من می‌دانم، سرجیو راموس بازیکن فوق‌العاده ای است ولی پزشک نیست. نه او پزشک است و نه من. من کارم را به بهترین شکلی انجام می‌دهم ولی پزشک نیستم. نمی‌خواهم مقابل او بایستم ولی فکر نمی‌کنم راموس در دو سال گذشته، مدرک استادی پزشکی کسب کرده باشد که بتواند در این باره صحبت کند."

26 دسامبر 2014:
اخرین کنایه مورینیو به رئال، با تمجید از تیم فعلی اش همراه بود. او پس از پیروزی مقابل وستهام گفت:" خوشحالم و بازیکنانم را واقعا دوست دارم، چیزی که قبلا آن را نداشتم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها