کد خبر: ۲۷۹۸۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۰۱ دی ۱۳۹۳
دو تيم استوک سيتي و چلسي امروز در ديدار پاياني هفته ي هفدهم ليگ برتر انگليس، در ورزشگاه بريتانيا شهر استرافوردشير به مصاف يکديگر خواهند رفت.

به گزارش 598،، پس از اینکه منچسترسیتی مقابل کریستال پالاس به پیروزی رسید، امتیازات چلسی با شاگردان پیگرینی برابر شد و آبی ها برای حفظ صدرنشینی به پیروزی در این دیدار نیاز دارند.



استوک سیتی

استوک سیتی در حال حاضر با کسب 19 امتیاز از 16 بازی در رده ی سیزدهم جدول لیگ برتر قرار دارند. در 5 بازی اخیر خود، 3 شکست، 1 تساوی و 1 پیروزی کسب کرده اند که تک پیروزی آنها به دیدار مقابل آرسنال تعلق دارد. مارک هیوز، سرمربی استوک که خود در زمان بازیگری مدتی در چلسی توپ می‌زد، در چهار بازی اخیر مقابل چلسی، 2 پیروزی کسب کرده و شکستی متحمل نشده است.

چلسی

شاگردان ژوزه مورینیو با کسب 39 امتیاز از 16 بازی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند. با این حال، با پیروزی روز گذشته سیتی، آنها خود را با آبی های منچستر هم امتیاز می‌بینند و احساس خطر می‌کنند. چلسی در صورت کسب امتیاز در این بازی، صدرنشینی خود را قطعی خواهد کرد. شاگردان مورینیو در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و یک شکست متحمل شده اند. در 5 بازی اخیر مقابل استوک سیتی نیز 4 پیروزی و 1 شکست به ثبت رسانده اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها