کد خبر: ۲۷۸۷۲۰
زمان انتشار: ۲۲:۵۲     ۲۵ آذر ۱۳۹۳
مهدی پور در مورد شرایط اردوی تیم‌ملی امید به "ورزش سه" گفت: ما کلا با 12 نفر تمرین کردیم. امیدوارم هر چه زودتر سرمربی مشخص شود و هر کسی که می‌ آید کادر مدیریتی قوی ای داشته باشد.

او در مورد استعفای کاشانی نظرش را اینگونه بیان کرد: اگر آقای کاشانی باشند خیلی از مسائل حل می‌ شود ما بعد از سفر قطر خیلی سفر نکردیم البته همان را هم چون خیلی از ما دانشجو و سرباز هستیم بابت سفرهای خارجی مشکل داریم اما با حضور کاشانی این مسائل خیلی راحت حل می‌ شد.

این بازیکن در مورد لغو اردوی کیش نظرش را اینگونه بیان کرد: یکسری صحبت ها شده بود اما فعلا که لغو شده و اردویمان در تهران است.

هافبک راه‌آهن در مورد وضعیت این تیم گفت: من با راه‌آهن فسخ قرارداد کرده ام. 2، 3 باشگاه با من صحبت کرده اند بالاخره باید کمی روی این پیشنهادها فکر کنم و بعد تصمیم بگیرم.

مهدی پور در پایان افزود: برای موفقیت تیم‌ملی امید باید هر چه زودتر از این بلاتکلیفی خارج شویم. همین الان هم کار سختی برای رفتن به المپیک داریم. مهمتر از همه چیز مشخص شدن سرمربی است. امیدوارم کمک های سرمربی هم گزینه های خوبی باشند. امیدوارم مدیریت خوب عمل کند چون این تیم حیف است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها