کد خبر: ۲۷۸۶۷۰
زمان انتشار: ۲۲:۳۳     ۲۵ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، خلیلیان در مصاحبه با ورزش سه از برنامه سازمان لیگ برای تقویت نمایندگان ایرانی در لیگ قهرمانان و البته قهرمانی یک تیم ایرانی در این تورنمنت خبر می دهد .

او می گوید : همه مسئولان فوتبالی ما در این مدت عزم و اراده ملی شان را بر این مهم استوار کرده اند تا پس از ربع قرن بار دیگر تیم های ایرانی بتوانند در آسیا قهرمانی را از آن خود کنند و این ممکن نیست مگر آن که ابزار کار برای این منظور آماده باشد.البته آقایان تاج و کفاشیان با نگاه مثبتی که به این موضوع دارند این امیدواری را بوجدو می آورد که این مهم محقق شود.

عضو هیأت رییسه سازمان لیگ تأکید کرد: بنا را بر این گذاشته ایم تا یکی از باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمانی برسند و در این میان حرفی از تیمی خاص مطرح نشده و فقط رسیدن تیم های ایرانی به این مهم در اولویت قرار دارد. البته در این میان خود باشگاهها هم مطرح هستند که مشخصا آنها مشکلی برای این مهم ندارند و همه گونه همکاری را با سازمان لیگ و فدراسیون خواهند داشت کما اینکه تا کنون هم اینگونه بوده است.

خلیلیان ادامه داد: البته این روزها کنش ها و واکنش هایی بوجود آمده که به موضوعاتی مانند بحث سربازی بازیکنان و چالش های خود فدراسیون با برخی مقامات، تیم ملی و تیم امید و یکسری از این قبیل مشکلات مربوط می شود اما با این همه اولویت ها برای همه مسئولان بزرگی تیم های ایرانی در آسیاست. امروزه ما شاهد هستیم تیم های عربی و شرق آسیایی که فوتبال شان سی سال از ایران عقب تر بوده یکی در میان قهرمان لیگ آسیایی می شوند ولی از ایران خبری نیست این درحالی است که ما علاوه بر غیرت بازیکنان مان در زمینه استعداد ذاتی سرآمد آسیا هستیم و در بحث مدیریت نیز بهترین ها را در اختیار داریم و در ارتباط با بحث تماشاگر هم ایران همواره پر تماشاگر ترین مسابقات آسیایی را برگزار کرده است.

وی اضافه کرد: این مهم برنامه ای حداقل دوساله می خواهد که وقتی آن را با رییس فدراسیون مطرح کردیم از آن استقبال کرد و مقرر شد در طول فصل باشگاه هایی که در آسیا حضور دارند بیش از پیش مورد توجه باشند تا در رقابتهای لیگ قهرمانان از کیان فوتبال مملکت دفاع کنند. هدفگذاری این برنامه دوساله هم این است که تیم های باشگاهی ما پس از این مدت در فینال لیگ قهرمانان حضور یابند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها