کد خبر: ۲۷۸۵۰۰
زمان انتشار: ۰۰:۱۸     ۲۵ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، این در حالی است که هادی آیت اللهی نایب رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده مربی تیم امید و با در نظر داشتن حق رای حبیب کاشانی انتخاب می‌ شود. کاشانی که روز گذشته از کربلا به تهران بازگشته، در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که آیا با وی در زمینه مربی تیم امید صحبتی شده یا نه می‌ گوید: من تا شب گذشته در سفر کربلا بودم و امروز به ایران آمدم و البته تا حالا هم با هیچ کس صحبتی نکرده ام.

او درباره انتخاب سرمربی تیم امید از سوی کمیته فنی تا 24 ساعت آینده هم گفت: به نظر من انتخاب سرمربی باید امروز و قبل از آغاز اردو صورت می‌ پذیرفت نه اینکه تیم به اردو برود و بدون سرمربی تمرین کند. ما در زمان حضور در تیم امید سعی کردیم یاس را از دور تیم دور کنیم. شکست تیم‌ملی امید در بازی های آسیایی تاثیر بدی روی بچه ها گذاشته بود و ما در اردوی قطر به همراه کادرفنی و البته تلاش خود بچه ها، یاس را از اطراف تیم دور کردیم. این بچه ها در سنی هستند که نباید ناامید بشوند و برگزاری اردو در شرایط امروز ناامیدشان می‌ کند. البته امیدوارم این اتفاق فردا رخ بدهد و سرمربی را انتخاب کنند و ما همه پشت این تیم خواهیم بود تا با تدابیر فنی سرمربی اش به المپیک صعود کند.

کاشانی درباره اینکه آیا سمتی در تیم امید دارد یا نه، واضح صحبت نمی‌ کند اما می‌ گوید: ما جایی در این فوتبال نداریم. قرار ما این بود که استقلال رای و اختیار تام داشته باشیم اما وقتی نمی‌ توانیم سرمربی منتخب مان را که براساس تحقیق مناسب این کار تشخیص داده بودیم بر سر کار بگذاریم، دیگر مشخص است که اختیاری وجود ندارد. با این حال من تا جایی که بتوانم کمک حال این تیم خواهم بود. ضمن اینکه فوتبال سال هاست بدون من و امثال من اداره می‌ شود و معطل ما نمی‌ ماند. میلیون ها نفر بهتر از من برای اداره این فوتبال هست و انشاالله کار بهتر از این هم پیش خواهد رفت. ما که به این فوتبال تعلق نداریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها