کد خبر: ۲۷۸۴۶۸
زمان انتشار: ۰۰:۰۵     ۲۵ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه در نشست خبری بازی بارسلونا و هوئسکا، به بازی حساس مقابل سیتی در یک هشتم لیگ قهرمانان اشاره کرد و گفت:

منچستر سیتی

حریف بسیار دشوار و پیچیده ای خواهد بود.شاید سخت ترین حریفی که می توانستیم به آن برخورد کنیم.سیتی یکی از مدعیان قهرمانی است و باید به خوبی آنها را آنالیز کنیم.البته این بازی در فوریه برگزار می شود و باید دید که در آن زمان، دو تیم چه شرایطی دارند. تا آن موقع خیلی چیزها تغییر خواهند کرد.ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.اما بطور حتم بازی متعادلی خواهد بود. سیتی مجموعه ای از بهترین بازیکنان را در اختیار دارد و در این فصل، قدرتمندتر نیز شده است.

آگوئرو

سیتی دارای بهترین بازیکنان حال حاضر دنیاست و آگوئرو هم یکی از آنهاست. او یکی از 10 بازیکن برتر جهان است.اما آگوئرو هم مثل دیگران پشت سر مسی قرار دارد.اگر در بهترین فرم قرار داشته باشیم، کارها برای ما ساده تر خواهد شد.اختلاف سطح دو تیم اندک است و جزئیات تعیین کننده نتیجه نهایی خواهد بود. همه چیز به این بستگی دارد که وضعیت ما در آن مقطع چگونه خواهد بود.

پیگرینی(مربی منچستر سیتی)

او یک مربی بسیار سطح بالاست و این را در عمل نشان داده است.

بازی برگشت در نوکمپ


این البته یک مزیت کوچک برای ماست.اما تحت هیچ شرایطی تعیین کننده نیست.مثل همیشه خوشبینم و فکر می کنم که از این مرحله گذر خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها