کد خبر: ۲۷۸۴۳۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۲۴ آذر ۱۳۹۳
به گزارش 598،به نقل از مهر، عباس جهان بینی اظهار داشت: از ابتدای نیم فصل دوم، یک مدافع و یک مهاجم به صبا پیوسته‌اند و برای جذب سایر بازیکنان عجله‌ای نداریم اما با نظر تارتار به دنبال تقویت تیم هستیم.

وی افزود: به غیر از باشگاه سپاهان که خواستار جذب روزبه چشمی شده بود باشگاهی برای جذب بازیکنان صبا درخواست نداده است و بازیکنی هم از صبا جدا نشده است.

مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: پرونده انتقال روزبه چشمی به سپاهان بسته شده زیرا ما به جای روزبه چشمی، مهدی شریفی را از سپاهان می‌خواستیم که سپاهان با این انتقال مخالفت کرد در حالی که هدف اصلی ما در فصل نقل و انتقالات منافع باشگاه است و سود و منفعت باشگاه باید در این موارد در نظر گرفته شود.

جهان بینی درباره جلسه انضباطی صبا و مرفاوی بیان داشت: مرفاوی درخواست فسخ قرارداد داده بود و سازمان لیگ از ما خواست که موضوع را برای آن‌ها توضیح بدهیم و حالا هم این مسئله در کمیته انضباطی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: هر روز صحبت‌های جدیدی در این باره مطرح می‌شود اما کمیته انضباطی درباره اختلاف ما و مرفاوی تصمیم می‌گیرد و ما تابع نظر کمیته انضباطی و تصمیم آن بر اساس آیین نامه‌ها هستیم.

مدیرعامل باشگاه صبای قم درباره جدایی آیوبل مهاجم برزیلی صبا تصریح کرد: مارکو مشکلاتی دارد اما از جمع ما جدا نشده بلکه قرار است به مرخصی برود و ما هم به دنبال حفظ او هستیم و امیدواریم در صبا باقی بماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها