کد خبر: ۲۷۸۴۱۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۲۴ آذر ۱۳۹۳
به گزارش 598،به نقل از ایسنا، هاشم حسینی در خصوص جدایی عباس محمدرضایی از این تیم اظهار کرد: جدایی این بازیکن را تایید می‌کنم و باید بگویم این تصمیم مشترک دو طرف بود و موضوع به این شکل نبوده که محمدرضایی به صورت غیرمنتظره و با استفاده از پست در صفحه اینستاگرام خود این موضوع را به ما اطلاع دهد.

وی افزود: محمدرضایی به دلیل مشکلات شخصی دوست داشت که فوتبالش را در تهران ادامه دهد. در این رابطه با مدیریت باشگاه و مرزبان، سرمربی تیم نیز صحبت کرد و طبق توافق قرار بر این شد که رضایت‌نامه وی داده ‌شود تا همکاری طرفین پایان یابد.

حسینی در خصوص جذب آندو تیموریان نیز تصریح کرد: متاسفانه در رابطه با جذب آندو به توفیقی دست نیافتیم و باید بگویم که این موضوع دیگر تمام شده ‌است. البته با 2، 3 بازیکن خوب دیگر به توافقاتی دست یافته‌ایم که تا زمان قطعی نشدن وضعیت آنها نا‌مشان را اعلام نمی‌کنیم. امیدوارم با جذب بازیکنان جدید و ترمیم تیم خود بتوانیم در نیم‌فصل دوم به نتایج خوبی دست یابیم.

سرپرست تیم فوتبال پدیده خراسان تاکید کرد: تاکنون رضایت‌نامه روح‌الله باقری، عبدالله ممبینی و کیوان امرایی به آنها داده ‌شده ‌است و رضایت‌نامه عباس محمدرضایی نیز طی یکی دو روز آینده به این بازیکن ارائه خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها