کد خبر: ۲۷۸۲۳۶
زمان انتشار: ۲۲:۱۵     ۲۳ آذر ۱۳۹۳

به گزارش 598،تارتار در این باره به "ورزش سه" گفت: این اتفاق جالبی بود که من تا حالا آن را تجربه کرده بودم. برای خودم هم خیلی جالب بود اما دیگر فوتبال حرفه ای شده و این مسائل در آن جایی ندارد. من سعی کردم که تیمم در اولین بازی موفق شود اما حالا نشد.

او در پاسخ به این سوال که همسرش دوست داشت کدام تیم برنده بشود هم گفت: خدا را شکر همسر من همیشه برای موفقیت من آرزو کرده. البته فکر می‌ کنم در این بازی نیم نگاهی هم به نیمکت به ملوان داشت که پدرش روی آن حضور داشت.

سرمربی جدید صبا در پاسخ به این سوال که حالا از نتیجه مساوی برابر پدرزنش راضی هست یا نه هم گفت: باور کنید اصلا اینطور نبود که من از مساوی خوشحال باشم. دوست داشتم در اولین بازی ام در صبا برنده بشوم اما به هر حال فوتبال همین است.

تارتار از مشکلات تیمش می‌ گوید: من تیمی را تحویل گرفتم که 7 بازیکن اصلی اش را به دلیل مصدومیت، محرومیت و مشکل سربازی در اختیار نداشت. در کل فکر می‌ کنم صبا حتما این شایستگی را داشته که الان در بالای جدول است. با تقویتی که تیم را در نیم فصل دوم می‌ کنیم تمام تلاشمان این است که این روند را بهتر کنیم.

او از بازیکنان باتجربه تیمش هم کاملا راضی است: خدا را شکر بازیکنان باتجربه ما کیفیت خیلی خوبی دارند و تا اینجا خیلی به ما کمک کردند. با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه ما می‌ توانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها