کد خبر: ۲۷۸۲۳۰
زمان انتشار: ۲۲:۱۳     ۲۳ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش برای اردوی تیم ملی در افریقا نام سه دروازه‌بان را در لیست خود قرار داد؛ محسن فروزان، رحمان احمدی و علیرضا بیرانوند سه دروازه‌بانی هستند که در اردوی افریقای جنوبی حاضر شده‌اند و در پایان این اردو یک نفر از این جمع خط خواهند خورد تا دو گلر دیگر در کنار علیرضا حقیقی که به نظر گلر ثابت تیم ملی در استرالیا است، دروازه‌بانان نهایی تیم ایران باشند.

در اردوی جدید رحمان احمدی، بیرانوند و محسن فروزان به اردو دعوت شدند تا رقابت نهایی برای قرار گرفتن در جمع مسافران استرالیا شدت یابد.

رحمان احمدی که دروازه‌بان ثابت ایران در مقدماتی جام جهانی بود بعد از مدت‌ها دوری از تیم ملی در اردوی جدید به لیست کی‌روش اضافه شد و محسن فروزان هم که در این فصل توانسته در تمام بازی‌های تیمش به عنوان دروازه‌بان ثابت به میدان برود گوی رقابت را از سایر دروازه‌بانان ربود و در نهایت بیرانوند با درخشش نفت تهران و مدافعان این تیم توانست نظر کی‌روش را جلب کند.

هر سه گلر حاضر در اردوی تیم ملی شانس برابری برای حضور در لیست نهایی کارلوس کی‌روش در استرالیا دارند و به نظر می‌رسد چیزی که در نهایت تعیین کننده نام سومین گلر در جام ملت‌های آسیا باشد عملکرد آنها در افریقا و نظر دن گاسپار و برآورده شدن خواسته‌های او و کادرفنی باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها