کد خبر: ۲۷۸۱۵۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۰     ۲۳ آذر ۱۳۹۳
به گزارش 598،حاتمی در گفت‌وگو با "ورزش سه"، در مورد روند انتقالش به پرسپولیس چنین گفت: فعلا که هنوز خبری نشده، به ما گفته بودند که ظرف امروز و فردا آقای سیاسی آزاد شده و مشکلش حل می‌ شود. من هم منتظرم تا ببینم چه اتفاقی رخ می‌ دهد. فعلا که در تعطیلات هستم و امیدوارم تعطیلات به من خوش بگذرد. اگر تماس گرفتند باید ببینیم چه می‌ شود کرد؟

حاتمی در واکنش به این سوال که روز بازی پرسپولیس و فولادخوزستان گویا باشگاه سایپا چک امضا شده بهروز منتقمی را نپذیرفته و به همین دلیل حضورش در جمع سرخپوشان در آن روز منتفی شد بیان کرد: در جریان این اتفاقات و مسائل نیستم آنطور که می‌ دانم باشگاه سایپا مبلغی را به عنوان مبلغ رضایتنامه ام تعیین کرده و هنوز باشگاه پرسپولیس این مبلغ را پرداخت نکرده است. اینکه حالا باشگاه سایپا چک امضای آقای منتقمی را قبول کرد یا نه را جریانش نیستم و واقعا نمی‌ دانم موضوع از چه قرار بوده است.

مدافع راست سایپا در مورد پیشنهادی که از استقلال هم داشت بیان کرد: به نظر می‌ رسد استقلالی ها دیگر پیگیر قضیه نشده اند چراکه گویا از قبل هم تعهداتی به باشگاه سایپا داشتند که انجام نشده بود و به همین خاطر برای انتقال من هم فقط به یک درخواست کتبی بسنده کردند و چندان پیگیر این قضیه نبودند. به همین خاطر به نظر می‌ رسد پیشنهاد پرسپولیس بسیار جدی تر از استقلالی هاست.

حاتمی در واکنش به انتقادهایی که از سوی برخی مربیان سابقش درسایپا در موردش مطرح شده و حاکی از آن است که او در ارسال پاس های آخر دچار اشتباه می‌ شود توضیح داد: من هم شنیده ام که مربیانم در سایپا اینگونه به من لطف داشته اند اما به رغم همین مساله از آنها کمال تشکر را دارم. ضمن اینکه من اگر دچار این مشکل بودم دو فصل قبل که در آلومینیوم هرمزگان توپ می‌ زدم به راحتی 9 پاس گل به هم تیمی هایم نمی‌ دادم یا در بازی سایپا و نفت‌تهران در همین فصل نمی‌ توانستم به پویا نزهتی پاس گل بدهم. در هر حال برای من این مسائل مهم نیست. دید مربیان با یکدیگر متفاوت است. هر چند که با همین نقیصه ای که مربیانم به آن اشاره کردند، در حال حاضر از دو تیم بزرگ ایران و چند باشگاه دیگر پیشنهاد دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها