کد خبر: ۲۷۸۰۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۰۲ آذر ۱۳۹۰
يك پايگاه اينترنتي ضدانقلاب نسبت به حماقت رسانه هاي اپوزيسيون درباره تظاهر به ستيزه جويي با احكام ديني هشدار داد.

به گزارش کیهان، اغلب رسانه هاي ضدانقلاب و از جمله در راس آنها رسانه هايي چون صداي آمريكا، بي بي سي و راديو فردا و صدها شبكه و سايت مشابه اخيرا از اقدام تحريك شده يكي از عناصر لائيك در مصر كه تصاوير برهنه خود را براي دهن كجي به انقلاب ملت مسلمان مصر در سايت ها منتشر كرده بود، ابراز ذوق زدگي كرده و با حماقت تمام، آن را پاسخي به انقلاب ميليوني ملت مسلمان مصر جا زده بودند!

اما سايت ضدانقلابي مردمك ضمن هشدار درباره اين حماقت نوشت: مصر در وضعيتي نامعلوم به سر مي برد. در شرايطي كه هر روز بر نفوذ نيروهاي اسلامي در فضاي رسانه اي افزوده مي شود و ترس يك حكومت اسلامي ديگر همه فضاهاي فكري سكولارها را فرا گرفته، اين حركت با توجه به فضاي عمومي فعلي چه معنايي مي تواند داشته باشد؟ چه كسي را نشانه مي رود؟ در جامعه اي كه در وهله اول اكثريت آن مسلمان است و در وهله دوم به دموكراسي (با تعبير راي اكثريت) چشم دوخته است، آيا واضح نيست كه گزاره منطقي سوم چيزي جز مصر اكثريتي مسلمان دارد، است و بنابراين، اين عمل فقط گفتمان مذهبي را در ميان اكثريت رواج مي دهد؟!

اين پايگاه اينترنتي مي افزايد: «چطور مي توان انتظار داشت كه رگ اسلام گرايي اهالي مصر باد نكند و خونشان بر اثر جريحه دار شدن ارزش هايشان به جوش نيايد؟ نتيجه واضح است؛ اعلام خطر براي اسلام گراها براي به دست آوردن قدرت براي جلوگيري از وقوع رفتارهاي مشابه برخلاف دستور اسلام و بازسازي تز حكومت اسلامي به منزله مجري شريعت اسلام. اين عمل چيزي جز نمك به زخم اسلام گراها تعبير نمي شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها