کد خبر: ۲۷۷۹۹۶
زمان انتشار: ۲۲:۵۹     ۲۲ آذر ۱۳۹۳
آیت الله 'ناصر مکارم شیرازی' از مراجع عظام تقلید گفت: امروز اجتماع عظیم عزاداران در اربعین حسینی، خشم و ترس دشمنان اسلام را به دنبال داشته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، وی روز شنبه پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: از آثار و برکات این اجتماع مردمی در کربلا، عظمت اسلام و تشیع است و ما هیچگاه نباید بر اساس اهداف قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پیوندی با دشمنان خدا و اسلام داشته باشیم.

این مرجع تقلید با بیان اینکه اربعین یکی از عوامل پیروزی نهضت عاشورای حسینی است، خاطرنشان کرد: امروز خیل عظیم عاشقان و اراداتمندان به خاندان عصمت و طهارت(ع) حتی اهل سنت و پیروان دیگر ادیان در اجتماع اربعین در کربلا گرد هم آمده اند و این از مهمترین نشانه های زنده ماندن نام و یاد و راه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حقانیت شهدای کربلاست.

آیت الله مکارم شیرازی وجود برخی معضلات در جامعه از جمله اختلاس ها و سوء استفاده های مالی را توجیه ناپذیر عنوان کرد و افزود: با گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی ، اختلاس 12 هزار میلیارد تومان توسط چند نفر جای توجیه ندارد.

وی افزود: در این میان باید ریشه مشکلات را پیدا کرد که یا نظارت دستگاه قضایی و دولت اشکال داشته و یا نیروی انتظامی و دستگاه های دیگر کوتاهی نموده اند.

وی ادامه داد: امیدواریم همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید فرمودند، تخلف و فساد در همه مراکز ریشه کن شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها