کد خبر: ۲۷۷۸۳۱
زمان انتشار: ۲۲:۲۴     ۲۰ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، استیلی در شرایطی این تصمیم را گرفت که ظاهرا امروز در تماسی مطمئن شد که باشگاه راه‌آهن به وی واگذار نخواهد شد. سیدمهدی حسینی نسب دستیار وی در این باره می‌ گوید: آقای استیلی از اینکه تیم به او واگذار نمی‌ شود مطمئن شد و سپس تصمیم به کناره گیری گرفت. به هر حال این مسوولیت بزرگی است و نمی‌ شود بدون اطمینان از آینده آن را انجام داد. در حال حاضر با توجه به اینکه قوه قضاییه اعلام کرده قصد ندارد تیم را به این گروه بدهد، آقای استیلی هم تصمیم گرفت از مسوولیتش صرف نظر کند چون در صورت انجام مخارج احتمالا بازگشتی وجود نداشت. ایشان در رختکن بچه ها را جمع کرد و تصمیم را به آنها گفت.

حسینی نسب ادامه می‌ دهد: با تصمیم آقای استیلی کادرفنی باشگاه راه‌آهن نیز تصمیم به کناره گیری از تیم گرفته ولی ما از بابت سختی هایی که در این فصل کشیده ایم و شرایطی که تیم را پیش برده ایم واقعا مایوسیم. اینکه بعد از کارهایی که در باشگاه انجام شد و جوان هایی که به فوتبال ایران معرفی شد، مجبوریم کار را تحویل بدهیم.

این مربی فوتبال ایران از مسوولان درخواست کرد در این زمینه با صبر و سعه صدر بیشتری تصمیم گیری کنند. به هر حال ده ها جوان و نزدیک به 40 بازیکن و مربی از این باشگاه ارتزاق می‌ کنند و اگر راه‌آهن تعطیلات را هم از دست بدهد، قطعا به دسته پایین تر سقوط می‌ کند و نابود می‌ شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها