کد خبر: ۲۷۷۶۰۲
زمان انتشار: ۲۱:۰۰     ۱۹ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، جلالی در شرایطی نشست مطبوعاتی خود را آغاز کرد که مشخص بود از نتیجه راضی نیست.

نمی‌ دانم ناراحتی را پای که بنویسیم
همه دیدند چه فوتبالی بازی کردیم. با این جوان ها حاکم مطلق میدان بودیم و ناراحتم از اینکه به راحتی گل می‌ خوریم و برای جبران گل سختی زیادی می‌ کشیم. نمی‌ دانم واقعا این ناراحتی را پای کی بنویسم. پای بازیکن ها که زحمت زیادی می‌ کشند یا بدشانسی خودم. ما در چندین بازی علیرغم شایستگی کامل به امتیاز نرسیده ایم.

هیچ پولی نداریم
هیچ پولی نداریم که در فصل نقل و انتقالات بازیکن بخریم. با این حال تلاشمان این است که از همین جوان ها استفاده کنیم و از آنها بازیکنان بهتری بسازیم. امیدوارم خدماتی که سایپا به فوتبال ایران ارائه می‌ کند را همه ببینند.

نباید عصبانی بشویم
تیم های مقابل از بی تجربگی ما استفاده می‌ کنند و در دقایق پایانی همه چیز علیه ما می‌ شود. ما نباید اجازه بدهیم که تیم ما در لحظات پایانی وارد حاشیه بشود و ما به این شکل از نتیجه گیری باز بمانیم.

پیکان باید 2 اخراجی می‌ داد
داور بازی باید قطعا یک بازیکن دیگر پیکان را اخراج می‌ کرد اما این اتفاق نیفتاد چون ایشان قبلا پیکان را 10 نفره کرده بود. پیکان باید بازی را 9 نفره تمام می‌کرد.

سایپا و بازی های یکطرفه
همه کسانی که در اینجا بازی های ما را دیده اند شهادت می‌ دهند که بازی های سایپا یک طرفه به سود ماست. اما موفق به کسب نتیجه نشده ایم، این ضعفی است که باید درستش کرد. البته این غرامتی است که بابت بی تجربگی بازیکن ها پرداخت می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها