کد خبر: ۲۷۷۶۰۱
زمان انتشار: ۲۰:۵۹     ۱۹ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پیکان که با حالتی عصبانی زمین بازی را ترک کرده بود، روبه‌روی خبرنگاران نشست و به سوالات آنها پاسخ داد.

بازی خیلی سختی بود
بازی سختی را پیش‌بینی می‌ کردیم و همین هم شد. ما بازی را خوب شروع کردیم و گل هم زدیم اما در ادامه به دلیل استرس و فشار روی تیم، نظم ما به هم خورد و متاسفانه شرایط بازی به گونه ای شد که نتوانستیم در نیمه دوم هم به نتیجه برسیم. نتوانستیم فشار را از روی تیم برداریم و با توجه به اینکه یک بازیکن هم از دست دادیم، نتیجه را در این نیمه از دست دادیم. بعد از گل مساوی هم فشار سایپا بیشتر شد ولی خوشحالم که در نهایت از این بازی بسیار سخت با امتیاز بیرون بیاییم.

غیرت کردیم
بازیکنان من غیرت به خرج دادند که توانستند این امتیاز را بگیرند. امیدوارم با این توانی که گذاشتند بتوانیم در نیم فصل دوم جایگاه خوبی را به دست بیاوریم.

عذرخواهی از پورغلامی
من داشتم با داور صحبت می‌ کردم که آقای پورغلامی به میان حرف ما پرید. به نظر من قشنگ نیست که ما در کاری که به ما ارتباطی ندارد، دخالت کنیم. با این حال اگر من بی احترامی ای به ایشان کرده ام عذر می‌ خواهم.

احتیاج به تقویت داریم
نفرات خاصی را مد نظر داریم که با همکاری باشگاه، برای جذب آن‌ها اقدام خواهیم کرد. تیم پیکان احتیاج به تقویت دارد و امیدواریم در پست هافبک و فوروارد بتوانیم پیکان را برای نیم فصل دوم تقویت کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها