کد خبر: ۲۷۷۵۸۴
زمان انتشار: ۲۰:۵۵     ۱۹ آذر ۱۳۹۳
به گزارش 598،علی اکبر ابرقویی نژاد رئیس هیات فوتبال استان اصفهان ادعا می‌ کند که یک نمونه شکایت هم از کرانچار به هیات فوتبال استان اصفهان نیامده است. علی رغبتی عضو کمیته تایید صلاحیت مربیان خارجی ورزات ورزش روز گذشته در گفت‌وگو با "ورزش سه" ادعا کرده بود که چندبار زلاتکو کرانچار گزینه سرمربیگری تیم امید با حالتی غیرعادی در تمرین سپاهان شرکت کرده است.

ابرقویی نژاد در این باره به "ورزش سه" گفت: حتی یک نمونه گزارش هم به دست ما نرسید که کرانچار در آن با حالتی غیرعادی سر تمرین آمده باشد. کسانی که با کرانچار در سپاهان از نزدیک کار کرده اند، شهادت می‌ دهند که او حتی یک کار غیرعادی هم در دو سال و نیم حضورش در اصفهان نکرده است.

او ادامه داد: مطمئنا اگر چیزی بود ما اولین نفر از آن آگاه می‌ شدیم. باشگاه ها موظف اند در صورت وقوع تخلف از مربی، بازیکنان و یا حتی مدیرانشان به هیات فوتبال استان گزارش بدهند. پس من می‌ گویم که در مدت دو سال و نیم حضور کرانچار در اصفهان حتی یک مورد هم تخلف از این مربی ندیده ایم.

ابرقویی نژاد در پایان دفاع تمام قدی از سرمربی سابق سپاهان کرد: کرانچار یک جنتلمن واقعی است ، او چه در تمرینات و بازی ها و چه در مراودات شخصی اش بسیار باشخصیت عمل می‌ کرد و حالا اینکه در زندگی شخصی اش کاری کرده باشد نه به ما و نه به هیچ کس دیگری ربطی ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها