کد خبر: ۲۷۷۵۴۵
زمان انتشار: ۲۰:۳۹     ۱۹ آذر ۱۳۹۳
به گزارش 598،به نقل از مهر، حسین ابن قاسم درباره شرایط تیم فولاد خوزستان برای بازی با پرسپولیس، اظهار کرد: فولاد و پرسپولیس همیشه بازی‌های زیبا و رو به جلویی را برابر هم انجام داده‌اند. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی دارد که نمی‌توانیم جلوی آنها اشتباه کنیم.

وی تاکید کرد: واقعا متاسفم که بازی بدون تماشاگر است. تماشاچیان بازی را به وجد می‌آورند و وقتی نباشند، انگار بازی تدارکاتی است. بازی بدون تماشاگر مثل غذای بدون نمک و ادویه است و چنگی به دل نمی‌زند.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره درخواست باشگاه پرسپولیس برای تعلیق محرومیت امید عالیشاه اظهار کرد: وقتی رای کمیته انضباطی قطعی است، چطور می‌خواهند رای را برگردانند؟ مطمئنم این اتفاق رخ نمی‌دهد چون فدراسیون و کمیته انضباطی خودشان را زیر سئوال می‌برند.

ابن قاسم در پایان درباره حضور تیم فولاد در اسپانیا هم گفت: سفر به اسپانیا برای ما مقرون به صرفه بود. قرار است در این سفر یک تورنمنت چند جانبه با حضور فولاد، یک تیم رومانیایی، یک تیم بلغارستانی و لهستانی و یک تیم از اسپانیا برگزار شود که این به ما کمک زیادی می‌کند.

ابن قاسم سه شنبه شب برای شرکت در کارگاه‌های آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا عازم مالزی شده است و در بازی با پرسپولیس حضور ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها