کد خبر: ۲۷۷۴۳۲
زمان انتشار: ۰۸:۵۰     ۱۹ آذر ۱۳۹۳
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص شایعه مدیر عاملی‌اش در این تیم گفت: این موضوع صحت ندارد و قرار نیست که من مدیر عامل پپرسپولیس شوم.
جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازداشت سیاسی سوءتفاهم بوده و طی این چند روز سو‌تفاهم‌ها برطرف و سیاسی آزاد می‌‌شود.

کاشانی در ادامه بیان کرد: باشگاه بزرگ پرسپولیس مشکلات خاص خود را دارد، به هر حال مشکلات به وجود آمده مربوط به گذشته است و ارتباطی به سیاسی ندارد.

وی درباره شایعه بارداشت چند ماه سیاسی تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد. بازداشت سیاسی سوءتفاهم است و به زودی برطرف می‌شود. منتقمی زیر نظر هیات مدیره کارهای باشگاه را انجام می‌دهد.

کاشانی بیان کرد: به هر حال اگر پرسولیس به باشگاه تبدیل شود مسئولیت‌ها و شرح وظایفش مشخص می‌شود و این تیم دیگر دچار مسائل حاشیه‌ای نخواهد شد.

وی درباره مشکلات به وجود آمده برای خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس گفت: هم‌اکنون پرسپولیس شرایط خصوصی سازی را ندارد، به هر حال خصوصی سازی باید طی شود و مسئولان زیربط باید هرچه سریعتر تکلیف سرخابی‌ها را مشخص کنند.

کاشانی در پایان خاطر نشان کرد: موقعی که باشگاه‌ها به بخش خصوصی واگذار می‌شوند سرمایه گذاران برای حفظ سرمایه‌شان به بهترین نحو باشگاهها را اداره می‌کنند. آن وقت تیم‌ها با هم دچار حاشیه نمی‌شوند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها