کد خبر: ۲۷۷۳۱۷
زمان انتشار: ۲۰:۴۹     ۱۸ آذر ۱۳۹۳
نفت‌تهران روزهاي خوبي را سپري مي‌ کند و اکنون در صدرجدول قرار دارد. نفتي ها پس از شکست پديده در نيمه نهايي جام‌حذفي براي بازي با راه‌آهن آماده مي‌ شوند.
به گزارش 598،امیری در مورد دیدار با پدیده به "ورزش سه" گفت: بازی با پدیده خیلی سخت بود هم جوی که تماشاگران درست کرده بودند. هم شرایط جوی کار ما را دشوار کرده بود، ما می‌ توانستیم خیلی راحت کار را در 90 دقیقه تمام کنم ولی شرایط به نوعی پیش رفت که بازی به وقت اضافه کشید تازه اگر پنالتی آقا ایمان گل می‌ شد با استرس کمتری آنها را می‌ بردیم ولی مهم این است که به فینال راه پیدا کردیم و امیدوارم بتوانیم اولین جام را کسب کنیم.

هافبک نفت درباره دیدار با ذوب‌آهن در فینال نظرش را اینگونه بیان کرد: وقتی ذوب‌آهن در چند بازی اخیر خیلی راحت نتیجه باخته را با برد عوض کرده و این نشان می‌ دهد که تیم بسیار باشخصیتی است ولی بهتر است که راجع به بازی فینال صحبت نکنیم چون قبلش بازی ها لیگ و پلی آف آسیا را پیش رو داریم.

امیری در مورد دیدار با راه‌آهن افزود: بازی با پدیده پس از زده شدن سوت پایان برای ما تمام شد و الان فقط روی راه‌آهن تمرکز کرده ایم شرایط خوبی در جدول داریم ولی امکان دارد با یک باخت ما تا رده چهارم نزول کنیم. راه‌آهنی ها در بازی رفت با بردشان یک تلنگر برای ما بودند و ما از آن بازی درسی گرفته ایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها