کد خبر: ۲۷۷۳۰۳
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۱۸ آذر ۱۳۹۳
مهدي تارتار سرمربي جديد صبا فردا بايد مقابل استاد قديمي اش فيروز کريمي قرار بگيرد.
به گزارش 598،تارتار در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی پاسخگوی خبرنگاران بود:

7 بازیکن مان را نداریم
ما در این بازی خانگی محکوم به برد هستیم و 7 بازیکن بزرگسال را به دلایل مختلف در اختیار نداریم و باید از جوان ها استفاده کنیم. هم محروم داریم و هم مصدوم و هم سرباز!

بازیکنان 30 درصد از قراردادشان را گرفتند
مسائل مالی در حیطه وظایف من نیست و تا جایی که می دانم باشگاه 30 درصد از پول بازیکنان را رداخت کردند و در فوتبال این مشکلات هست.

خودم می خواستم در قم بمانم
من از روز اول شرط گذاشتم در قم باشم و در این شهر زندگی کنم و می خواهیم دل مردم را شاد کنیم و روسفید شویم.هدف مان همین است که تیم موفق شود. می دانیم کار سختی داریم و یک سری ضعف ها وجود دارد که باید تقویت شود و شبانه روز برای تیم وقت می گذاریم.

در فوتبال خودم را دوست دارم
آقای کریمی استاد من هستند اما در فوتبال حرفه ای هر کسی خودش را بیشتر از بقیه دوست دارد و من هم همین طور. من می خواهم تیمم موفق شود و نتیجه بگیرد.

به تمام بازیکنان نیاز داریم
به تمام بازیکنان نیاز داریم و بازیکنان هم تابع تصمیمات باشگاه هستند و بارها اعلام کردیم کسی را از دست نمی دهیم و باید تیم را تقویت کنیم. چون مشکل سربازی هم داریم و باید بازیکن بگیریم.

بازیکن از دست نمی دهیم
مارکو ما به خاطر مشکلات خانوادگی می خواهد برگردد و مشکل مالی وجود ندارد. می خواهیم او در صبا بماند. ابولفضل ابراهیمی را از دست نمی دهیم و هر تیمی او را بخواهد باید یک بازیکندر حد و اندازه او به ما بدهد. به سپاهانی ها گفتیم که اگر چشمی را می خواهند با شریفی را به ما بدهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها