کد خبر: ۲۷۶۷۳۶
زمان انتشار: ۲۳:۰۳     ۱۶ آذر ۱۳۹۳
به گزارش 598،به نقل از فارس، کامران صاحب‌پناه درباره نتیجه جلسه امروز هیات مدیره باشگاه استقلال و اینکه گفته می‌شود درباره نقل و انتقالات هم صحبت شده گفت: درباره نقل و انتقالات اگر به نتیجه خاصی برسیم این مسئله بر روی سایت باشگاه اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: بحث امروز ما کلی بود و درباره شخص خاصی حرف نزدیم اما درباره نقل و انتقالات کمیته نقل و انتقال بازیکنان کارها را انجام می‌دهد و سپس به هیات مدیره گزارش خواهد داد. البته باشگاه مشکلات دیگری هم دارد و امروز درباره مسائل مالی و نقل و انتقالات صحبت کردیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه آیا در جلسه امروز در مورد آندرانیک تیموریان هم صحبت شده یا اظهار داشت: بحث آندو به گروه نقل و انتقالات واگذار شده که رئیس آن گروه هم پورحیدری است و قرار شده درباره مسائل کلی نقل و انتقالات گزارشی تهیه شود و به هیات مدیره باشگاه ارائه گردد هرچند که فکر می‌کنم ما کمترین خروجی را داشته باشیم.

صاحب‌پناه در مورد اینکه آیا نظری جویباری هم در نقل و انتقالات به این کمیته کمک خواهد کرد یا نه افزود: قرار نیست که همه کمیته نقل و انتقالات حضور داشته باشند بلکه نظری جویباری با حکمی که دارد به این کمیته کمک می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا قلعه‌نویی در جلسه امروز حضور داشته یا نه گفت: گویا قلعه‌نویی زودتر به باشگاه آمده و گزارشی به مدیرعامل باشگاه ارائه کرده است.

صاحب‌پناه درباره شایعه خروج او و صادق‌پور از هیات مدیره باشگاه استقلال هم اظهار داشت: این مسئله دو هفته‌ای است که شنیده می‌شود اما فعلا که هیچ اتفاقی نیفتاده و اگر موضوعی رخ دهد قطعا شما خبرنگاران از آن مطلع خواهید شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها