کد خبر: ۲۷۶۷۳۰
زمان انتشار: ۲۳:۰۱     ۱۶ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، "سرخیو"، سرمربی اسپانیول که سابقه بازی در همین تیم و نیز دپور را در کارنامه دارد در نشست خبری پیش از بازی با بارسلونا ادعای جالبی کرد. اینکه اسپانیول می تواند بارسا را در نوکمپ شکست دهد.مساله ای که در 20 سال اخیر اتفاق نیفتاده و این تیم حتی در 5 بازی اخیر خود در نوکمپ موفق به گلزنی هم نشده است.

سرخیو به خبرنگاران گفت:" می دانم که هیچکدام از بازیکنانم سابقه پیروزی بر بارسا را ندارند اما این مساله ای نیست که مرا بترساند.به هر حال نوکمپ یک زمین دشوار است و بارسا همواره در زمین خودش برای تیم های مقابل، کار را دشوار می کند. با این وجود، هیچ جیز غیرممکن نیست و ما برای پیروزی به زمین می رویم."

وی در ادامه افزود:"اگر با شخصیت و با اعتماد به نفس بالا بازی کنیم، می توانیم بارسا را شکست دهیم. باید کاملا مراقب باشیم. برخی مواقع به نظر می آید که بارسا تسلیم شده و سه امتیاز را از دست داده اما به یکباره شرایط بازی را عوض می کند. نباید در هیچ مقطعی کار را تمام شده دانست. بازیکنان من بسیار با انگیزه هستند و منتظرند تا این بازی شروع شود.اگر بارسا را ببریم، یک قدم بسیار بزرگ و رو به جلو برداشته ایم. برای اینکه نشان دهیم چه تیم خوبی هستیم، باید در این بازی پیروز شویم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها