کد خبر: ۲۷۶۷۱۵
زمان انتشار: ۲۲:۵۷     ۱۶ آذر ۱۳۹۳
به گزارش 598،به نقل از فارس، مسعود رضائیان در مورد شرایط تیم نفت مسجد سلیمان گفت: شب گذشته هیأت‌مدیره باشگاه جلسه داشت و خوشبختانه خبرهای خوبی برای بازیکنان و مربیان ما داشت. مسئولان ارشد مناطق نفت‌خیز جنوب پیگیر حل مشکلات مالی ما بودند که بخش زیادی از این مشکلات در حال حل شدن است.

وی ادامه داد: قرار است 20 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان تا هفته آینده پرداخت شود و همچنین هزینه‌های اردویی و جذب بازیکن ما نیز تامین شده است.

هیأت‌مدیره به ما اعلام کرد در نیم‌فصل یا بازیکن نگیرید یا بازیکنان خوب و مناسب جذب کنید.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد‌ سلیمان در مورد برگزاری اردو گفت: در نیم‌فصل احتمالا در کیش اردویی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد و همچنین قصد جذب 4 بازیکن را داریم. دو بازیکن ایرانی و دو بازیکن خارجی البته ما رقم‌های کلان و آنچنانی به بازیکنان پرداخت نخواهیم کرد تا توازن تیم بر هم نخورد.

رضائیان در مورد اینکه بازیکنان مازاد نفت چه کسانی هستند گفت: ما فقط 19 بازیکن داریم و بازیکن مازادی هم نخواهیم داشت.

رضائیان در مورد اینکه در چه پست‌هایی به دنبال بازیکن هستند گفت: در پست هافبک نفوذی و مدافع بازیکن می‌خواهیم البته یک هافبک ازبکستانی که ملی‌پوش بود از ما درخواست 1.5 میلیارد تومانی برای قرارداد یک فصل و نیم کرد و حاضر نبود برای 13 بازی قرارداد امضا کند ضمن اینکه با توجه به خصوصی شدن تیم‌های فوتبال در روسیه بازیکنان ازبک بازار خوبی در این کشور پیدا کردند و در آنجا درآمد خوبی دارند.

وی در مورد اینکه وضعیت بیماری قلبی مکوندی به کجا رسید گفت: شرایط جسمانی‌اش بهتر شده و اکنون در تمرینات ما حاضر است امیدواریم که در مشهد و مقابل پدیده یک امتیاز بگیریم.

وی در مورد حضور مدافع آرژانتینی در تمرینات نفت گفت: به دنبال گزینه بهتری هستیم و در حال حاضر جذب این مدافع را در دستور کار نداریم البته دروازه‌بان بلغاری را جذب خواهیم کرد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها