کد خبر: ۲۷۶۶۴۰
زمان انتشار: ۱۸:۲۴     ۱۶ آذر ۱۳۹۳
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) گفت: در این فرودگاه روزانه ۱۶۰ تا ۲۱۰ پرواز را میزبان هستیم و با انتقال پروازهای زائران بیت‌الله‌الحرام توانسته‌ایم به خوبی عمل کنیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سعید چلندری ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی که در مدرسه امام سجاد (ع) برگزار شد، اظهار کرد: فرودگاه امام خمینی (ره) دومین فرودگاه کشور از نظر شمار پرواز محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه فرودگاه امام خمینی(ره) از نظر پرواز با فرودگاه مشهد برابری می‌کند، تصریح کرد: در این فرودگاه روزانه ۱۶۰ تا ۲۱۰ پرواز را میزبان هستیم و با انتقال پروازهای زائران بیت‌الله‌الحرام توانسته‌ایم به خوبی عمل کنیم.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) ادامه داد: برای برطرف کردن مشکلات زیرسازی این فرودگاه روزانه حدود ۲۰۰ نفر برای برطرف کردن مشکلات زیرسازی تلاش کردند که با برطرف شدن این مشکلات، پروازها به صورت مطلوب صورت گرفت.

وی همچنین با اشاره به میزبانی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) از میهمانان اجلاس جریان‌های تکفیری گفت: با هماهنگی‌های انجام شده میزبانی مناسبی از این میهمانان در دو سالن عمومی و خصوصی فرودگاه صورت گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها