کد خبر: ۲۷۶۴۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۰۱ آذر ۱۳۹۰
با حضور وزير امور اقتصادي و دارايي در جلسه شوراي اداري مازندران، از بهداد سليمي، قهرمان دسته فوق سنگين وزنه برداري جهان تجليل شد.
ایسنا: با حضور وزير امور اقتصادي و دارايي در جلسه شوراي اداري مازندران، از بهداد سليمي، قهرمان دسته فوق سنگين وزنه برداري جهان تجليل شد.

 سيد شمس الدين حسيني، وزير امور اقتصادي و دارايي در اين جلسه با اشاره به افتخارآفريني بزرگ بهداد سليمي در مسابقات جهاني، بيان داشت: براي معرفي بزرگي يك كشور نياز به كارهاي بزرگ و مردان بزرگ است.

وي ايران اسلامي را مهد دليران و جايگاه انسان هاي بزرگ دانست و اظهار داشت: بهداد سليمي مردي دلير، انساني با ايمان و بسيجي مخلص است.

حسيني افزود: براي دستيابي به قله هاي افتخار در ورزش نياز به تلاش و پشتكار و مرارت هاي فراوان است كه بهداد با حمايت خانواده و مربيان خود اين افتخارات را براي كشور به ارمغان آورد.

وزير امور اقتصادي و دارايي با اشاره به اينكه مستكبران دنيا براي جلوگيري از ظهور استعدادهاي ايراني، كشور ما را تحريم مي كنند، تصريح كرد: در چنين شرايطي بهداد سليمي بار ديگر نام ايران را در جهان پرآوازه كرد و عظمت و توانمندي ملت ما را به اثبات رساند.

حسيني خاطرنشان ساخت: براي اولين بار بود كه هيات دولت ميزبان ورزشكاران بود كه روز حضور وزنه برداران قهرمان در هيات وزيران يكي از بهترين روزهاي كاري ما بود.

وي اذعان داشت: قهرماني بهداد همچنين نشان دهنده استعداد جوانان مازندراني ست كه از اين رو بايد به مردم اين استان تبريك گفت.

استاندار مازندران نيز در اين جلسه با تقدير از همت والاي بهداد سليمي، خانواده و مربيانش، گفت: اين مراسم و جلسات تجليل تنها گوشه اي از زحمات بهداد را جبران خواهد كرد.

وي افزود: بهداد علاوه بر افتخارآفريني در ورزش، داراي سجاياي اخلاقي فراواني است كه بر شكوه موفقيت هايش مي افزايد.

طاهايي تصريح كرد: حضور بهداد در جويبار زلال دين باوران و اعتقادات ديني و ارزشي او بسيار گران سنگ است.

وي با اشاره به آغاز هفته بسيج، اظهار داشت: بنا بر اعلام سپاه كربلاي استان، يكي از برنامه هاي مهم اين هفته تجليل از پهلوان بسيجي بهداد سليمي در جمع بسيجيان مازندران است.

استاندار مازندران همچنين از نامگذاري يك بلوار در يكي از راه هاي ارتباطي شهرستان قائم شهر به نام پهلوان سليمي خبر داد.

طاهايي هم چنين از وزير امور اقتصادي و دارايي خواست تا در ساخت خانه وزنه برداري پهلوان سليمي در قائم شهر مشاركت نمايند.

بهداد سليمي، قهرمان دسته فوق سنگين وزنه برداري جهان نيز در سخناني گفت: براي كسب اين مقام خيلي ها زحمت كشيدند و اين تنها بهداد نبود كه مدال گرفت.

وي افزود: اين يك كار جمعي توسط خانواده و مربيان فدراسيون بود كه توسط من به بار نشست.

گفتني است در اين جلسه پيام تبريك دكتر لاريجاني، رئيس مجلس شوراي اسلامي توسط دهقان، نماينده شهرستان ايذه و باغ ملك در مجلس و رئيس فراكسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي قرائت شد.

در پايان نيز از طرف شوراي اداري استان، وزير امور اقتصادي و دارايي و رئيس مجلس شوراي اسلامي از بهداد سليمي تجليل شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها