کد خبر: ۲۷۶۴۰۱
زمان انتشار: ۲۳:۳۳     ۱۵ آذر ۱۳۹۳
رم در ديداري پربرخورد که دو اخراجي داشت، توانست با گل هاي دقايق پاياني آدام ليائيچ، مقابل ساسولو به تساوي 2-2 برسد.
به گزارش "ورزش سه"، با توجه به توقف یوونتوس در دیدار شب گذشته مقابل فیورنتینا، رمی ها فرصت داشتند تا با پیروزی مقابل ساسولو، فاصله در صدر جدول را کاهش بدهند اما شرایط اصلا مطابق انتظار شاگردان رودی گارسیا پیش نرفت.
در حالی که تنها 20 دقیقه از بازی گذشته بود، ساسولو با دو گل سیمونه زازا پیش افتاد. ستاره ملی پوش ساسولو ابتدا در دقیقه 15 تیمش را پیش انداخت و سه دقیقه بعد، برتری تیمش را دو برابر کرد.
تلاش جالوروسی برای رسیدن کاهش اختلاف در نیمه اول بی فایده بود و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید. در دقیقه 50، شرایط برای رمی ها دشوارتر شد. خطای ده روسی روی براردی، کارت زرد دوم را برای او به همراه داشت تا رم 10 نفره شود.
اما مردان گارسیا دست از تلاش برنداشتند و سرانجام در دقیقه 78 اختلاف را کاهش دادند. خطای ورسالیکو روی ژروینیو، یک ضربه پنالتی نصیب رم کرد که لیائیچ آن را به گل اول تیمش تبدیل کرد. بعد از این گل فشاری رمی ها برای رسیدن به گل تساوی بیشتر شد و سرانجام در سومین دقیقه از وقت های تلف شده، لیائیچ روی حرکا خوب فلورنزی، گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه حریف کرد.
در ثانیه های پایانی، ورسالیکو هم با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد اما این اتفاق، نتوانست تغییری در نتیجه نهایی ایجاد کند تا رم از این دیدار خانگی به یک امتیاز رضایت بدهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها